eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie autko wybrać?Re: Jakie autko wybrać?
  • Data: 2016-11-19 17:38:38
    Temat: Re: Jakie autko wybrać?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu .11.2016 o 14:57 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:


    > Nic podobnego. Zasadniczo opieram sięna lekturze opinii z serwisów
    > polskich
    > i zagranicznych i forów różnych marek. Narzekania są powszechne.

    Użytkownicy forów to promil lub nawet mniej wszystkich użytkowników diesli.
    Ale nawet wśród tych użytkowników problem z filtrem jest marginalny - w
    większości dotyczy zakupu używanego auta z niepewnym przebiegiem.
    Sam piszę na kilku - wiem jak to wygląda.


    > Większość narzekań dotyczy tego, że filtr który MA SIĘ oczyścić, nie
    > oczyszcza się do końca i stopniowo się zatyka. Pewnie w trzylatku tego
    > nie
    > doświadczysz, ale za parę lat?

    Mam też sześcioletniego HDI (od nowości u mnie) aktualnie ma ponad 250kkm
    nalatane.
    Dzień w dzień jedzie ponad 10km w korku.

    > Dodatkowo sporo samochodów nie informuje, że akurat trwa dopalanie sadzy.
    > Jak się akurat wtedy zatrzymasz i wyłączysz silnik, to przyspieszasz zgon
    > filtra..

    Nigdy nie zwracam na to uwagi (choć słyszę wypalanie po buczeniu z
    wydechu) - jak się mam zatrzymać to się zatrzymuję. Wypalanie jest
    kontynuowane po ponownym uruchomieniu silnika.
    Mówisz, że przyspieszam tym zgon filtra? - jak się popsuje/zapcha to go
    wymienię, tak jak wymienia się inne eksploatacyjne elementy.


    > Co oczywiście
    > przyspiesza zapychanie filtra i kółko sie zamyka. Za wiele jest opisów
    > tego
    > cyklu, żeby to było całkiem wyssane z palca.

    Tylko, że przytaczasz problemy fapów z początku ich wprowadzenia,
    aktualnie jest druga lub trzecia generacja tych filtrów. Są bezobsługowe,
    nic nie trzeba wypalać, nie trzeba "przeganiać auta".
    Większość kierowców nawet nie wie, że ma taki filtr.


    > No a jak się akurat wtedy zatrzymasz i wyłączysz silnik, to co?

    Wyobraź sobie, że nic, zupełnie nic się nie dzieje:-)

    > Zgadzam się w 100%. Dlatego należy kupować wolnossące.
    Pokaż mi tą gamę wolnossących benzyn w nowych autach.

    > Na jaki?

    Przestają zjeżdżać z pojemnościami w dół (dokładając kolejne turbiny).
    Pojawiają się znowu 2 litrowe diesle w ofercie.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: