-
Data: 2016-11-19 17:38:38
Temat: Re: Jakie autko wybrać?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu .11.2016 o 14:57 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:
> Nic podobnego. Zasadniczo opieram sięna lekturze opinii z serwisów
> polskich
> i zagranicznych i forów różnych marek. Narzekania są powszechne.
Użytkownicy forów to promil lub nawet mniej wszystkich użytkowników diesli.
Ale nawet wśród tych użytkowników problem z filtrem jest marginalny - w
większości dotyczy zakupu używanego auta z niepewnym przebiegiem.
Sam piszę na kilku - wiem jak to wygląda.
> Większość narzekań dotyczy tego, że filtr który MA SIĘ oczyścić, nie
> oczyszcza się do końca i stopniowo się zatyka. Pewnie w trzylatku tego
> nie
> doświadczysz, ale za parę lat?
Mam też sześcioletniego HDI (od nowości u mnie) aktualnie ma ponad 250kkm
nalatane.
Dzień w dzień jedzie ponad 10km w korku.
> Dodatkowo sporo samochodów nie informuje, że akurat trwa dopalanie sadzy.
> Jak się akurat wtedy zatrzymasz i wyłączysz silnik, to przyspieszasz zgon
> filtra..
Nigdy nie zwracam na to uwagi (choć słyszę wypalanie po buczeniu z
wydechu) - jak się mam zatrzymać to się zatrzymuję. Wypalanie jest
kontynuowane po ponownym uruchomieniu silnika.
Mówisz, że przyspieszam tym zgon filtra? - jak się popsuje/zapcha to go
wymienię, tak jak wymienia się inne eksploatacyjne elementy.
> Co oczywiście
> przyspiesza zapychanie filtra i kółko sie zamyka. Za wiele jest opisów
> tego
> cyklu, żeby to było całkiem wyssane z palca.
Tylko, że przytaczasz problemy fapów z początku ich wprowadzenia,
aktualnie jest druga lub trzecia generacja tych filtrów. Są bezobsługowe,
nic nie trzeba wypalać, nie trzeba "przeganiać auta".
Większość kierowców nawet nie wie, że ma taki filtr.
> No a jak się akurat wtedy zatrzymasz i wyłączysz silnik, to co?
Wyobraź sobie, że nic, zupełnie nic się nie dzieje:-)
> Zgadzam się w 100%. Dlatego należy kupować wolnossące.
Pokaż mi tą gamę wolnossących benzyn w nowych autach.
> Na jaki?
Przestają zjeżdżać z pojemnościami w dół (dokładając kolejne turbiny).
Pojawiają się znowu 2 litrowe diesle w ofercie.
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.16 18:18 Maciek
- 19.11.16 19:00 Budzik
- 19.11.16 19:00 Budzik
- 19.11.16 19:21 Tomasz Gorbaczuk
- 19.11.16 20:00 Budzik
- 20.11.16 11:56 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 20.11.16 12:18 z
- 20.11.16 14:41 Cavallino
- 20.11.16 16:18 Maciek
- 20.11.16 16:21 Maciek
- 21.11.16 14:30 Kamil 'Model
- 21.11.16 14:36 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO