  • Data: 2010-09-18 21:17:27
    Temat: Re: Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?
    Od: Paweł Kulesza <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie zrobiłeś modyfikacje? Zrobić z 2.5 V6, które 170 KM ma tylko na
    > papierze, aż 190-200 KM to nie lada wyczyn. Masz wykres z hamowni czy
    > sobie tą moc oszacowałeś? ;)

    Nie hamowałem go. Nie wiem jaka jest faktyczna moc, ale wielokrotnie
    stawałem na kresce z Mondeo ST200 (różnymi) i osiągi do 160 km/h są
    praktycznie takie same.
    Zmieniona została mapa (napisana specjalnie pod to auto), przepustnica,
    listwa wtryskowa z ST200, stożkowy filtr, wyrzucony katalizator i kilka
    innych rzeczy, na których się nie znam. Modyfikacje robił poprzedni
    właściciel, ale efekt jest naprawdę dobry. Do 100 przyspiesza w 7,5
    sekundy, na trójce potrafi zwinąć asfalt, no i maks. prędkość 240:)