    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakie 32-bitowe MCU?
    Date: Sun, 08 Feb 2015 20:25:46 +0100

    On 2015-02-06 22:25, s...@g...com wrote:
    > Za darmola możesz jechać na wersji demo do 8kB kodu wynikowego.

    "No ARM(R) compiler offers so much at such a price."

    Obawiam się że przy gcc dostaną division by zero.

    Gdzie jest to "so much" wylistowane, bo klikam i nie mogę znaleźć?

    > A jak chcesz pełną wersję, to też cena jest sensowna ~300$.

    A co ma lepszego od gcc że warte jest >$0?

    Na marginesie: żadne znane mi komercyjne środowiskona uC nie ma lepszego
    kompilatora niż gcc/clang. Mogą mieć co najwyzej lepszą bibliotekę
    peryferiów, ale zazwyczaj tworzone są one przez imbecyli wiec api bywa
    absurdalne.