  • Data: 2015-02-08 21:45:27
    Temat: Re: Jakie 32-bitowe MCU?
    Od: Marek Borowski <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-02-08 20:25, Sebastian Biały wrote:

    > "No ARM(R) compiler offers so much at such a price."
    >
    > Obawiam się że przy gcc dostaną division by zero.
    >
    > Gdzie jest to "so much" wylistowane, bo klikam i nie mogę znaleźć?

    > A co ma lepszego od gcc że warte jest >$0?
    >
    > Na marginesie: żadne znane mi komercyjne środowiskona uC nie ma lepszego
    > kompilatora niż gcc/clang. Mogą mieć co najwyzej lepszą bibliotekę
    > peryferiów, ale zazwyczaj tworzone są one przez imbecyli wiec api bywa
    > absurdalne.

    Jesli chodzi o sam kompilator to pewnie gcc sie nie przebije, ale cale
    komercyjne srodowisko ma swoje plusy. Osobicie korzystam Attolic
    True Studio (bazujacym na gcc i to w miare swiezym 4.8.3) i z plusow
    moge wymienic bezproblemowy live debugging (czego nie mozna powiedziec
    o kombinacji gdb + openOCD), support - nawet rozwiazal jeden problem,
    zawsze aktualna biblioteka z np. linker skryptami, i ze duzo 3rd party
    bibliotek ma przyklady z gotowym projektem pod to srodowisko. Sa tez
    toole vendora z ktorych mozna "wyklikac" i wygenerowac gotowy zgodny
    projekt ze srodowiskiem, ktory domyslnie zawiera bledy wychodzace w
    runtime ale to inna sprawa :-).

    Pozdrawiam

    Marek