  • Data: 2011-07-24 09:13:33
    Temat: Re: Jaki zasilacz do kilkuletniego sprzetu
    Od: FIFI <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-22 21:17, Hades pisze:
    > [ciach]

    > Fortron lub Delta 300 - 350 watt.
    > AM

    POlecam ten fortron. Kiedys tez mi sie palily zasilacze, zacząlem
    kupowac markowe i drogie np chiefteki i dalej szły z dymem. Raz kupilem
    fortron i mam go od 6 lat. Aktualnie ciągnie E8400@4300MHz + asus p5q3,
    dwa dyski twarde, cdrom, grafika 60W... Pieknie trzyma napięcia i ma
    odpowiednie zabezpieczenia w razie awarii.
    Jest 4x tanszy i znacznie solidniejszy od wielu "nowoczesnych" markowych
    zasilaczy, ktore padają jak muchy.

    Pozdr.