  • 1. Data: 2011-07-22 17:56:55
    Temat: Jaki zasilacz do kilkuletniego sprzetu
    Od: "Mateusz Brzeszcz" <l...@g...pl>

    Dorwałem za grosze:
    1. AMD Athlon64 X2 4200+ 2.2GHz (90W)
    2. Geforce GTS 8600 (70W)
    Jakaś płyta główna, jakieś pamięci, jeden dysk, stara nagrywarka CD-RW.

    Niestety działający z tym Chieftec 500W (chyba trochę na wyrost do tego) się
    był spalił (na szczęście on i tylko on).

    Pytanie - jaki *niedrogi* zasilacz to uciągnie? To i tylko to, zero upgrade'ów
    w przyszłości. Bo z obiegu wypadłem razem z jednordzeniowymi procesorami i
    poprostu nie mam pojęcia :-)

    Dzięki z góry,
    M.

  • 2. Data: 2011-07-22 19:17:56
    Temat: Re: Jaki zasilacz do kilkuletniego sprzetu
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Mateusz Brzeszcz"
    [ciach]

> [...]
    > w przyszłości. Bo z obiegu wypadłem razem z jednordzeniowymi procesorami i

    Fortron lub Delta 300 - 350 watt.
    AM

  • 3. Data: 2011-07-24 09:13:33
    Od: FIFI <a...@b...pl>

    W dniu 2011-07-22 21:17, Hades pisze:
    > [ciach]

    > Fortron lub Delta 300 - 350 watt.
    > AM

    POlecam ten fortron. Kiedys tez mi sie palily zasilacze, zacząlem
    kupowac markowe i drogie np chiefteki i dalej szły z dymem. Raz kupilem
    fortron i mam go od 6 lat. Aktualnie ciągnie E8400@4300MHz + asus p5q3,
    dwa dyski twarde, cdrom, grafika 60W... Pieknie trzyma napięcia i ma
    odpowiednie zabezpieczenia w razie awarii.
    Jest 4x tanszy i znacznie solidniejszy od wielu "nowoczesnych" markowych
    zasilaczy, ktore padają jak muchy.

    Pozdr.