eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V? › Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V? (Otwierać szampana?)
  • Data: 2023-12-05 07:57:10
    Temat: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V? (Otwierać szampana?)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.10.2023 07:54, Mateusz Bogusz wrote:
    > Dzięki, ale wpadłem napisać że od soboty rano się dzieje! Nie pisałem
    > zbyt pochopnie, bo myślałem że może PV w okolicy zaczęły pracować, ale
    > mamy 5 dzień i nocne napięcie z 226-227V to teraz 231-232V. W ciągu dnia
    > mocno stabilne 226V z rzadkimi i chwilowymi spadkami w okolice 220-221V.
    >
    > Co prawda załączenie obciążenia po mojej stronie, generuje relatywnie
    > takie same spadki jak wcześniej ale mam nadal wtedy więcej niż 210V, a
    > nie okolice 200V jak poprzednio.
    >
    > PGE wysłuchało moich próśb*? Już po dwóch tygodniach od zgłoszenia?
    > Otwierać szampana? ?

> [...]

    Haha! Wczoraj ~18:15 siedzimy przy kolacji a tu cyk! Ciemno i cicho.
    Jprde myślę, szukam po omacku latarki, potem telefonu - dzwonię na 991
    (PGE) - ten ich bot wymienia od minuty połowę ulic w mojej mieścinie,
    nie zdążyłem doczekać do podania danych, zasilanie wróciło. Ale patrzę
    na fazy, po 236-242V! Spojrzałem teraz 234-236V. Normalnie kolejne 10V
    przybyło. Cuda! A nie czekaj, to "awaria" była.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz