  • Data: 2009-04-24 08:42:15
    Temat: Re: Jaki wewnętrzny czytnik kart ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Apr 2009, Jacek_P wrote:

    > Zewnetrzny. Sandisk. Model DDR3-3NI.

    Thx.

    > Nie zepsul.

    Zepsuł.

    > W tym czasie zlacza miales statyczne tzn. raz przykrecane.

    Od samego początku (lat '90) pamiętam przeboje, i w pracy i w domu,
    a to z okazji przełączania modemu, a to przełączania drukarki...
    O klasyce w postaci połamanych kabelków video można wspomnieć
    tylko dla porządku - i nie piszę o *swoich* kabelkach, tylko
    wszystkich *innych* przypadkach z którymi miałem do czynienia
    bo "nie działa".
    Nie działa, bo mebel nie miał dziury na kable więc niemożebnie
    pogięte i ponaciągane łamały się tu i ówdzie.

    > A rozkrecanie bylo albo przy okazji przeprowadzki, albo zlomowania.

    Jakoś dziwnie peceta używasz ;)
    Jak podejrzewam dyski też masz "raz przykręcane" i po nic Ci
    SATA z przodu ;) (*z zasilaniem*).

    > USB to dopiero wynalazek konca lat dziewiecdziesiatych.

    Z USB problem jest mały - złącze małe, kabelek lekki, zupełny
    drobiazg w porównaniu z walką z kablami Centronics na przykład :|

    pzdr, Gotfryd