  • Data: 2009-04-23 16:17:09
    Temat: Re: Jaki wewnętrzny czytnik kart ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Apr 2009, Łukasz Bąk wrote:

    > Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał
    >> Bzdura totalna!
    [...ciach flej z obu stron...]
    > Może jakieś konkrety?

    Tak, mam TEN czytnik.
    Jest klasycznym dowodem na to, że teza o "ograniczeniu płyty"
    w przypadku kiedy kontroler płyty jest USB 2.0 Hi Speed
    jest.... bzdurą.
    Jest możliwe, że wskazany czytnik sam jest Full Speed.
    Chyba mam go odłączonego (aby mi "dysków" nie mnożył) to nie będę
    sprawdzał czy na pewno, w każdym razie kopiuje tak sobie.
    W odróżnieniu od innych urządzeń, które podpięte do tych samych
    USB (ba, wetknięte do gniazd tego panelu :)) działają sensownie.

    pzdr, Gotfryd