  • 61. Data: 2012-02-25 15:00:23
    Temat: Re: Jaki używany Android
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > uzytkownicy, ktorzy maja ten telefon twierdza, ze:
    >
    > 1. jest ciezszy (180g) bo jest czesciowo z metalu i ma wysuwana
    > klawiature - to musi byc ciezszy niz plastikowa obudowa w jednym
    > kawalku

    A w którymś miejscu jest to sprzeczne z tym co ja napisałem?

  • 62. Data: 2012-02-25 15:07:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > traedią to jest funkcjonalność WP7

    No właśnie nie jest, bo ludziom podoba się już po kilku minutach, a nie
    dopiero po miesiącu poszukiwania mitycznych zalet.
    Ale dlaczego zmieniasz temat na WP7? U was biją murzynów?

    > pare watkow temu twierdziles cos innego

    A co? Twierdziłem, że to jakaś radość?

    > Zaloz se prywatny watek (lub grupe) o WP7 i tam sie udzielaj -
    > marketoidowcu od WP7.

    Ale to ty zmieniasz temat na WP7.

    > tobie przeciez nawet rok nie wystarczyl na to, wiec co, zal ci dupe
    > sciska?

    Na co mi nie wystarczył?

    > bo inni maja konkretne potrzeby a innym (patrz w lustro) pare kafli
    > ekranie (w jedynie slusznym porzadku, stylu i kolorach) + gry w
    > xboxlive sprawiaja, ze banan wyskakuje na twarzy.

    Kafle i gry przynajmniej bawią od razu, a nie dopiero po miesiącu.
    Ale po co zmieniasz temat na jakieś WP7?

    Opowiedz lepiej co to za dziwne zapotrzebowania są tak skomplikowane do
    zaspokojenia, że potrafi to zrobić tylko android, ale dopiero po miesiącu.

  • 63. Data: 2012-02-25 16:49:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.02.2012 16:00, Skrypëk pisze:

    > A w którymś miejscu jest to sprzeczne z tym co ja napisałem?

    w tym że się nie rozsuwa tylko rozkłada. aby się samo rozłożyło trzeba
    telefon położyć na stole, przyssawką przyssać się do ekranu i podnieść.
    wtedy telefon rozkłada się "w locie". Bez przyssawki da się to zrobić,
    jeśli ma się bardzo zgrabne ręce i celowo łapie "od góry" a nie za "plecy".
    Tyle tylko że ja pytałem o.. subiektywne odczucie jakości wykonania,
    szybkości działania, głośności.... Nie wiem jak to opisać, ale im
    bardziej "komórka wypasiona" tym mniej w niej telefonu.

    ToMasz

  • 64. Data: 2012-02-28 01:08:35
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Błażej (z...@i...pl)
    in news:rwuagw9d2w2x.1vv4smlj38fhq.dlg@40tude.net

    > No tak, kernel wystarczy wymienić, że też o tym nie pomyślałem ;)
    > A możesz mi podać adresy stron gdzie można znaleźć romy, kernele,
    > jądra i co tam jeszcze trzeba oraz coś dla początkujących? Będę
    > bardzo wdzięczny. Wiem, że można w google sobie znaleźć ale zanim
    > oddzielę ziarno od plew to z głodu pewnie padnę.

    :)
    http://forum.android.com.pl/
    http://forum.xda-developers.com/
    (jak już kolega obok polecił)

    No i ipmart -- polski i angielski.
    No i jeszcze poszukaj, czy nie ma forum poświęconego temu właśnie
    modelowi telefonu, bo pewnie jest.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 65. Data: 2012-03-01 06:10:46
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    a moze jakas Omnia lub Diamond z WM? tylko 200zl wydasz a bedzie
    smigac ze hej bo WM nie wykonuje kodu aplikacji przez maszyne
    wirtualna