  • 1. Data: 2012-02-22 16:06:07
    Temat: najkorzystniejsza taryfa? - lekki OT
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    witam
    Dzisiaj testowałem kartę Aero2 w telefonie. Nie pokazuje zasięgu ani
    nadajnika, ale krótko mówiąc działa. Kolejny problem to fakt że karta
    sim niema numeru na który można by chociaż "puścić sygnał"! Wpadłem na
    pomysł żeby zainstalować jakiś program do voipa. tak się też stało. W
    halonecie kupiłem stacjonarny numer za 1zł i już można było się domnie
    dodzwonić. Rozmowy wychodzące spróbowałem wykonać za pomocą jumblo - 90
    dni na stacjonarne za darmo, komórki mniej niż 20 groszy.
    Tak się zastawiam czy to nie droga do wykreowania jakiejś fajnej taryfy.
    Rozmowy przychodzące taryfikowane na numer stacjonarny, internet za
    darmo, wychodzące też nie za drogo... Fakt że to kombinacja dla
    pasjonatów, ale udowodniłem że się da.

    ToMasz