  • 51. Data: 2012-02-24 19:33:24
    Temat: Re: Jaki używany Android
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 19:21:04 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > W razie czego wystarczy wymiana kernela systemowego na obsługujący 2-way
    > call recording. Sprawa w zasadzie na kilka(naście) minut :)
    > Domyślny kernel tego nie obsługuje, za to ma mniejszy apetyt na baterię :)

    No tak, kernel wystarczy wymienić, że też o tym nie pomyślałem ;)
    A możesz mi podać adresy stron gdzie można znaleźć romy, kernele, jądra i
    co tam jeszcze trzeba oraz coś dla początkujących? Będę bardzo wdzięczny.
    Wiem, że można w google sobie znaleźć ale zanim oddzielę ziarno od plew to
    z głodu pewnie padnę.

    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 52. Data: 2012-02-24 19:36:17
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.02.2012 Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> napisał/a:

    > Da się.

    U mnie wysypywało się przy przechodzeniu przez te same współrzędne w pionie.
    Pamiętam że szukałem rozwiązania, i doczytałem że inni też tak mają, głównie
    gracze psioczyli. To jedna z kilku upierdliwości które zdecydowały o pozbyciu
    się Desire.

    > Nakładka Sense nieco spowalnia telefon, ale czyni go wygodniejszym. Moim
    > zdaniem najlepsza z nakładek na Androida.

    No to kwestia osobnicza, wiem że wielu się podoba. Zresztą SenseUI można
    zastąpić czymś innym. Dla mnie to nie była zaleta.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 53. Data: 2012-02-24 21:05:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Janusz <c...@o...pl> wrote:
    > Dopiero docenisz androida po około miesiącu jak go poznasz .

    Tragedia.

  • 54. Data: 2012-02-24 22:15:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Najlepsza jest angielskojęzyczna http://www.xda-developers.com/ :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 55. Data: 2012-02-24 22:22:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 22:05:25 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Tragedia.

    Może kiedyś nauczysz się go jeszcze używać.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 56. Data: 2012-02-25 02:08:53
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Może kiedyś nauczysz się go jeszcze używać.

    Ależ to żadna trudność. Sęk w tym, że również żadna przyjemność.

    Przecież już nawet fanatycy sami potwierdzają, że potrzeba aż miesiąca by
    wkroczył dysonans.
    Strasznie kiepskie muszą być te urządzenia, by tak długi czas był potrzebny
    do przyzwyczajenia. Niezwykły trzeba mieć tupet, by je komuś polecać.

  • 57. Data: 2012-02-25 02:10:57
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ToMasz <t...@n...gazeta.pl> wrote:
    > (..)
    >
    > rozumiem
    > ... a jak _w tym kontekście_ ma się desire Z?

    Użytkownicy zeznają, że jest wielka i ciężka krowa. W dodatku ma taki
    ficzer, że się sama rozsuwa przy mocniejszym przyciśnięciu ekranu.

  • 58. Data: 2012-02-25 06:40:40
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-25 03:08, Skrypëk pisze:
> [...]

    traedią to jest funkcjonalność WP7 i wygorowane oczekiwania Nokii i M$.
    Przeciez Bada sie juz lepiej sprzedaje niz WP7.

    > Ależ to żadna trudność. Sęk w tym, że również żadna przyjemność.

    pare watkow temu twierdziles cos innego - wiec po co sie wychylasz zza
    węgła znowu?
    Zaloz se prywatny watek (lub grupe) o WP7 i tam sie udzielaj -
    marketoidowcu od WP7.

    > Przecież już nawet fanatycy sami potwierdzają, że potrzeba aż miesiąca
    > by wkroczył dysonans.

    tobie przeciez nawet rok nie wystarczyl na to, wiec co, zal ci dupe sciska?

    > Strasznie kiepskie muszą być te urządzenia, by tak długi czas był
    > potrzebny do przyzwyczajenia. Niezwykły trzeba mieć tupet, by je komuś
    > polecać.

    bo inni maja konkretne potrzeby a innym (patrz w lustro) pare kafli
    ekranie (w jedynie slusznym porzadku, stylu i kolorach) + gry w xboxlive
    sprawiaja, ze banan wyskakuje na twarzy.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 59. Data: 2012-02-25 06:45:02
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-25 03:10, Skrypëk pisze:

    > Użytkownicy zeznają, że jest wielka i ciężka krowa. W dodatku ma taki
    > ficzer, że się sama rozsuwa przy mocniejszym przyciśnięciu ekranu.

    uzytkownicy, ktorzy maja ten telefon twierdza, ze:

    1. jest ciezszy (180g) bo jest czesciowo z metalu i ma wysuwana
    klawiature - to musi byc ciezszy niz plastikowa obudowa w jednym kawalku

    2. o tym ficzerze z klawiatura jak i 'o krowie' to wiedza tylko osoby,
    ktore ten telefon nigdy nie mialy w reku - patrz Skrypek

    Po co trollu tu zagladasz?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 60. Data: 2012-02-25 06:57:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-24 20:36, kakmar pisze:

> [...]
    > gracze psioczyli. To jedna z kilku upierdliwości które zdecydowały o pozbyciu

    DesireZ (choc ten model akurat z Desire ma tylko wspolna nazwe) - nie
    potwierdzam tego. Z ciekawosci az sprawdzilem - mozesz obracac w
    multitouch'u do woli - nic sie nie wiesza, przycina - zero problemow
    wyzej opisanych.

    > No to kwestia osobnicza, wiem że wielu się podoba. Zresztą SenseUI można
    > zastąpić czymś innym. Dla mnie to nie była zaleta.

    to jest kwestia przyzwyczajenia - sprawa subiektywna.

    Na G1 mialem CM7 i pierwsza stycznosc z HTCSense to byla niechec do
    nowego - po roku uzywania - jest OK i widze juz zalety w stosunku do CM7
    (a moze to znowu jest subiektywne odczucie? ;) - ale w miedzyczasie tez
    HTCsense po aktualizacji z Froyo go Gingerbread zmienil sie na plus.

    --
    pozdr
    Adam (AL)