  • 31. Data: 2011-01-07 10:53:28
    Temat: Re: Jaki typ ładowarki samochodowej Nokia C6-00
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję. Wszystkie ładowane z
    > USB telefony jakie miałem w rękach miały stosowną opcję odnośnie ładowania
    > z USB. Ponieważ miałem ich sporo z różnymi systemami i funkcjami, śmiem
    > wnosić, że wszystkie tak mają.
    > Wrrróć, właśnie z ciekawości sprawdziłem - śmieciowy SE Spiro tak nie ma.

    Nokia e72 nie ma takowej opcji :)

  • 32. Data: 2011-01-07 10:56:31
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    .replying napisał(a):

    > Wiesz, że C6-00 i C6-01 to w zasadzie ten sam telefon, różnica jest tylko w
    > klawiaturze? Nie wiem co Nokia spieprzyła, czy opis, czy sam telefon.
    > Niemniej jednak jestem w stanie darować to Nokii jako wypadek przy pracy -
    > pozostałe telefony jakoś z USB się ładują.

    to czemu c6-01 ma symbian^3 i pojemnościowy ekran a c6-00 zwykly s60v5 i ekran
    wciskany?:)

    ;-)

    trochę się Waldku zagalopowałeś...
    to Twoim zdaniem wciąż te same telefony?

    --
    gs

  • 33. Data: 2011-01-07 11:03:10
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    .replying napisał(a):

> [...]

    ;-)

    Trochę się Waldku zagalopowałeś...
    To Twoim zdaniem wciąż te same telefony?
    Niestety podobna jest tylko nazwa... To 2 różne generacje.

    ps. to nie wpadka tylko raczej celowe działanie.
    np nokia 5130c-2 też się nie ładuje z microUSB

    i wiele wiele innych Nokii z microUSB

    --
    gs

  • 34. Data: 2011-01-07 20:06:16
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Waldek Godel <n...@o...info> dared to write:
    .replying napisał(a):

> [...]
    > telefon. Niemniej jednak jestem w stanie darować to Nokii jako wypadek
    > przy pracy - pozostałe telefony jakoś z USB się ładują.

    Jakie "pozostałe"? C5-00 owszem, ale starszy model 3120c - oczywiście z mikroUSB -
    idzie tylko zwykłą ładowarką.

    k.

  • 35. Data: 2011-01-07 21:19:28
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    MS <h...@w...pl> wrote:

    > Panowie, a tak w sumie wracając do tematu, którą kupić bo chce
    > zalicytowac na allegro u jednego sprzedawcy kilka przedmiotów i czekam
    > na Wasze opinie :-) Boję się ze ta z microUSB nie będzie ładowała.
    > Nie mogę nigdzie znaleźć konkretnych informacji na temat osprzętu N C6

    Nokia C6-00 nie ładuje się przez microUSB. Musisz kupić taką z 'małym fiutkiem'
    (cienką końcówką) jak do nieco starszych Nokii.

    --
    gs

  • 36. Data: 2011-01-07 21:23:50
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-07 22:19, Grzegorz S pisze:

    > Nokia C6-00 nie ładuje się przez microUSB. Musisz kupić taką z 'małym fiutkiem'
    > (cienką końcówką) jak do nieco starszych Nokii.

    Dzięki, zalicytowałem DC-4 z tym właśnie fiutkiem bo wydawała się jedyną
    właściwą.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2011-01-12 08:19:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) pisze:

    > O, przepraszam, Nokia się jeszcze nie nauczyła ładowania przez USB w C6...
    >
    > Mimo podpisania Memorandum of Understanding odnośnie ładowania przez
    > micro USB.

    Zlacze microUSB jest zbyt malo wydajne pradowo i jest to powazny problem
    dla smartphonów. Np starszq o rok Nokia X3 laduje via USB

  • 38. Data: 2011-01-12 08:19:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    .replying napisał(a):

    > Ale przynajmniej montują microUSB, to i tak lepiej niż Apple, które
    > memorandum podpisało i olewa, tłumacząc, że oferując w sprzedaży
    > przejściówki za ciężkie pieniądze też wypełniają jego postanowienia

    Apple ma takie funkcje w swoim porcie ktorych nie da sie zrealizowac
    przez microUSB to oczywiste.

  • 39. Data: 2011-01-12 08:21:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    .replying napisał(a):

    > a po co ci kabel złącza danych do ładowarki?

    Bo iphone ma JEDEN port w odroznieniu od Nokii. Nie moze go zas
    wyrzucic bo ich port ma wieksza funkcjonalnosc. A napewno microUSB nie
    doloza bo to glupota

  • 40. Data: 2011-01-12 08:22:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    .replying napisał(a):

> [...]
    > przejściówek i czego tam jeszcze.
    > Kilka firm, w celu uniknięcia kłopotów z UE podpisało umowę, standaryzująca
    > ładowarki. Umowa mówi, że firmy ją podpisujące dostosują swoje produkty
    > tak, żeby dowolny telefon można było naładować ładowarką dowolnego innego
    > telefonu. Wszystkie firmy się do tego stosują, oprócz Apple, które
    > tłumaczy, że jak sobie kupisz przejściówkę, to będziesz mógł użyć ładowarki
    > od Nokii albo Motoroli. Tu jest realny obecny problem.
    >
    > Obecnie twierdzą, że dopiero od 2011 roku będą zobowiązani do tego.

    Nie beda.... microUSB w ihonie5.... dobre sobie