  • 1. Data: 2011-01-04 11:03:58
    Temat: Orange wyzerowało 3600 darmowych minut!
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Żona miała pakiet 3600 darmowych minut do trzech numerów w Orange,
    uzyskany w ramach promocji "Pogadajcie Sobie".
    Pakiet był ważny do 3 marca br. Jeszcze wczoraj wieczorem zawierał
    ponad 3550 minut, a dzisiaj ok. godz. 4 rano przyszedł SMS, że pakiet
    już się skończył.
    Zadzwoniłem z reklamacją na *22. Konsultantka sprawdziła, że faktycznie
    tak było, najpierw obiecała, że zaraz z powrotem doładuje konto tymi
    utraconymi minutami, potem oznajmiła, że nie jest w stanie konta
    doładować i że zostanie ono doładowane w przeciągu 24 h.
    Jak na razie nic nie zostało zwrócone, zamiast tego żona otrzymała
    następnego SMS-a , że pakiet już jej się skończył.
    Więc jeśli ktoś z Was ma tę promocje włączoną, to radzę sprawdzić stan
    swojego pakietu darmowych minut, bo to mi wygląda na jakąś większą
    awarię w Orange.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof