  • Data: 2011-03-11 17:26:47
    Temat: Re: Jaki to LED!!!
    Od: "Wojtek" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czemu małym prądem?? I co to znaczy małym?? 10mA? 5mA? 1mA?? Obstawiam,
    > że są to zwykłe, najzwyklejsze LEDy z prądem na poziomie 10mA i tyle.
    > Zasilane przez jakiś kondensator, rezystor i plus co najmniej jedna dioda.

    Normalna dioda LED to nie jest.
    Tak się składa, że z trzech diod jedna jest dobra. Jak wlutowałem dwie
    ogólnie dostępne to świecą ale duuuużo słabiej.
    Konkretnie chodzi o LK 713 firmy F&F
    Dodam jeszcze, że diody oryginalne mają końcówki dłuższe około 1 cm od
    moich.
    Co do zasilania, to dioda prostownicza i dwa rezystory szeregowo z LED