  • 41. Data: 2012-03-12 11:47:49
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:

    > Jeśli wygodniej Ci wpisać kilka stron samymi kciukami lub patrząc na
    > leżący płasko ekran to cóż... Twoja opinia jest rzeczywiście bardzo
    > subiektywna. :-)

    Cóż w E7 ekran jest pochylony wsam raz do pracy przy stole i jak siedzę
    gdzieś to tak go sobie stawiam, cholerna wygoda. Miałem typowego slajdera
    (etena) i raczej używanie było mało wygodne na stole, telefon trzeba było
    mieć pod nosem a nie w pwnej odległości od siebie.

  • 42. Data: 2012-03-12 12:30:59
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Mariusz Wozniak <m...@x...org> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    > grup
    astraweb.com...

    > Czesto, czyli w urzadzeniach z WP7?

    Pierwsze słyszę o laptopach z WP7.

    A ty widziałeś kiedyś ajfona, czy cię nie stać i dorabiasz ideologię?

  • 43. Data: 2012-03-12 13:00:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Bo używałeś Nokii, a to jest niemile widziane na tej grupie.

    Nie, nokia jest tu zaleta - przyzwyczaja do nieczytelnego menu :-)

    Ale jak zniesiesz telefon ktory codziennie trzeba ladowac, bo inaczej
    wylacza sie w pol dnia, zreszta naladowany tez sie zawiesza, ale wtedy
    wystarczy wylaczyc na moment, z wielkim ekranem ktorego nie widac w
    sloncu, itp :-)

    J.

  • 44. Data: 2012-03-12 13:17:33
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wylacza sie w pol dnia, zreszta naladowany tez sie zawiesza, ale wtedy
    > wystarczy wylaczyc na moment, z wielkim ekranem ktorego nie widac w

    A który telefon ma takie przypadłości?

  • 45. Data: 2012-03-12 14:45:15
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pn 12 03 2012 10:56, Budzik pisze:

    > 6 lat temu?

    A nawet wcześniej. Uwierzyłeś że to Jobs, albo inny Brin, wynalazł
    smartfon, czy tablet?

    > To ile one wtedy kosztowały?

    Drogie były. Ale dziś topowe też są drogie.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 46. Data: 2012-03-12 14:48:12
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pn 12 03 2012 11:00, Waldek Godel pisze:

    > Smartfony wtedy były takie sobie. Sam po roku używania 7650 przesiadłem się
    > na 6310i plus PDA z WinMo

    Nie mogłeś używać z WinMo? Nie było takich?

  • 47. Data: 2012-03-12 14:49:54
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-12 00:14, to pisze:

    > Myślę, że nie masz tego, nie przyzwyczaiłeś się do wygody takiej
    > konstrukcji telefonu i dorabiasz ideologię. :>

    nie - po prostu - jak napisalem wczesniej - glownie siedze trzymajac tel
    w rece(rekach) wiec pochylosc ekranu w tym przypadku jest dla mnie
    rzecza na ktora nie zwracalem uwagi.
    Wybacz, ze nie dostrzeglem tej zalety;)

    > Jeśli wygodniej Ci wpisać kilka stron samymi kciukami lub patrząc na
    > leżący płasko ekran to cóż... Twoja opinia jest rzeczywiście bardzo
    > subiektywna. :-)

    wygodniej jescze by mi bylo pisac rysikiem uzywajac graffiti jak w
    PalmOS (szybkosc nie ustepowala pisaniu odrecznemu na kartce).
    Na chwile obecna jako podstawowa klawiature mam graffiti (ew. przelaczam
    ja gestem na swype jak potrzebuje).
    Niestety grafiiti androidowe nie moze nawet lizac butow grafitti jakie
    bylo zaimplementowane w PalmOS (def. wlasnych skrotow oraz szybkosc
    reakcji).

    A wracajac do e7 - jest jednak cos czego zaluje, ze nie mam obecnie -
    zlacze fizyczne hdmi (nie celem podlaczenia do tv ale do rzutnika).
    No i jeszce usb host (to by sie moze i przydalo czesciej - ale z dwoch
    w/w gdybym mial wybierac - to wybralbym jednak zlacze hdmi).

    Musze sie rozejrzec za jakims rzutnikiem z dlna (moze takie juz sa) :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 48. Data: 2012-03-12 15:10:25
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 15:48:12 +0100, ALEX MR napisał(a):

    > Nie mogłeś używać z WinMo? Nie było takich?

    W zasadzie nie. Pierwszym był Siemens SX45 który pokazano na Cebicie 2001
    (miałem go tam w rękach), który na rynku pokazał się prawie rok później,
    wykastrowany z najważniejszych funkcji. W zasadzie jedyne co mu pozostało z
    dobrych rzeczy, to genialny LCD (przy okazji rozmów - wyglądał świetnie w
    słońcu i miał niesamowite jak na ówczesne LCD kąty patrzenia).
    Pierwszego XDA (Wallaby) pokazano na Cebicie 2002, do sprzedaży wszedł na
    przełomie 2002/2003 za kompletnie chore pieniadze, w dodatku nie był
    sprzedawany w Polsce.
    Pierwszym był XDA II/MDA II (Himalaya), który wszedł do sprzedaży dopiero w
    2004 roku, kiedy to już właśnie miałem PDA. Wciąż był kosmicznie drogi i
    miał tylko czytnik kart pamięci SD. Mój PDA miał SD i CF (w który mogłem
    włożyć kartę WLAN, Himalaya tego nie potrafił.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 49. Data: 2012-03-13 07:29:40
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-12, o godz. 15:49:54
    AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > Musze sie rozejrzec za jakims rzutnikiem z dlna (moze takie juz sa) :)

    Np. LG HW300Y? ;-)
    ~2000PLN kosztuje.

    Zdrówko

  • 50. Data: 2012-03-13 10:46:50
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Prawodopodobnie granie w gry fleszowe jak praktycznie niemożliwe, więc
    > zupełnie można sobie tego flesza w komórce darować, gdyż słuzy on
    > jedynie wyświetlaniu reklam.Mądrze zrobiła firma Adobe, że w końcu
    > odpuściła sobie tego mobilnego flesza. Cały świat na tym zyska.

    A wyswietlanie filmow z wielu stron inetowych?
    A logowanie i peracje na kontach wielu bankow ?
    Niestety, dopoki flesz nie wyleci definitywnie z internetu dopoty wole
    go miec w telefonie niz nie miec.

    > Udostępnianie to mi się kojarzy z umożliwieniem dostępu i skopiowania
    > jak po SMB, a ty proponujesz wyciąganie "dysku" z własnego urządzenia
    > i przekazywanie innej osobie by włożyła w swój zasyfiony złom. Jak dla
    > mnie to jest wulgarne i niebezpieczne, ale ja to truskawki cukrem i
    > się nie znam.

    Acha :) Wyglada ze raczej truskawki slodzikiem, takim sterylnym.
    Na twarzy na ulicy tez nosisz maseczke ? Bo to takie wulgarne wystawiac
    oblicze na choroby i zagrozenia tego swiata :)