  • 31. Data: 2012-03-11 23:14:32
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AL

    > wlasnie sprawdzilem (przyznam, ze w ten sposob nie korzystam, gdzyz z
    > reguly trzymam w rece siedzac w fotelu) - ale rowniez jak najbardziej
    > sie da zrobic to co piszesz o E7 z DesireZ. Telefon stoi stabilnie na
    > stole, nie przewaza go, tznpodstawa jest na tyle stabilna, ze ekran nie
    > przewaza (nie kiwie sie - jesli o to chodzi).

    Taaak, rewelacyjnie się korzysta z poziomego ekranu, po prostu super. :>

    > Pochylenie ekranu (jesli ekran zapewnia widok pod roznymi kontami) nie
    > jest uwazam za ceche typu 'must have', gdyz ekran zapewnia dobry widok
    > pod roznymi katami.

    Myślę, że nie masz tego, nie przyzwyczaiłeś się do wygody takiej
    konstrukcji telefonu i dorabiasz ideologię. :>

    > ale poniewaz lubie korzystac z
    > klawiatury sprzetowej i zdarza mi sie czasami napisac pare stron
    > jakiegos dokumentu (jak nie biore notebooka ze soba) i mialem mozliwosc
    > pracy z obydwoma telefonami, to traktuj moja opinie jako strikte
    > subiektywna (a nie w ramach punktowania, ktore rozwiazanie jest lepsze).

    Jeśli wygodniej Ci wpisać kilka stron samymi kciukami lub patrząc na
    leżący płasko ekran to cóż... Twoja opinia jest rzeczywiście bardzo
    subiektywna. :-)

  • 32. Data: 2012-03-11 23:42:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ToMasz

    > w czym nokia e7 (kup teraz 845zł) bez autofokusa i z sybmianem
    > przewyższa desireZ (kup teraz 749)

    Formą mini-netbooka. Możesz postawić na stole i pisać 4 palcami. Możesz
    postawić na stole i komuś coś pokazać itp.

    > na korzyść htc przemawia. ekran(rozdzielczość), zegar, android,
    > autofokus, karta microsd....

    Nie wiem po co komu większa rozdzielczość niż ma E7 na tak małym (w skali
    bezwzględnej ekranie). Chyba tylko po to, żeby się podniecać parametrami
    technicznymi. Zegar-sregar -- symbian ma mniejsze wymagania, więc takie
    porównanie nie ma sensu. Android nie jest zaletą. Autofocus -- jedyny
    plus HTC. Karta MicroSD... no cóż. 16 GB w E7 to mało? Trzymasz w
    telefonie bibliotekę filmów? Poza tym do E7 w razie potrzeby możesz
    podłączyć pendrive jak do komputera.

  • 33. Data: 2012-03-11 23:49:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ToMasz

    > Tak więc pytam po raz kolejny jak wygląda gra we flashu,
    > gdzie mały obiekt trzeba złapać myszką i przeciągnąć przez pół ekranu,
    > na nokii E7?

    E7 to nie jest telefon kierowany do ludzi, dla których istotną rzeczą
    jest sposób działania gier we flashu. Do zabawy jest Android.

    > Czyżby mniejsza rozdzielczość ekranu pomagała? Bo chyba
    > strony www lepiej wyglądają w 800 punktach w poziomie niż w 640?

    Obojętne, chyba, że lubisz je oglądać przez lupę. 640x360 jak na ekran 4"
    to i tak bardzo dużo. Ile masz na normalnym monitorze i przy jakiej
    przekątnej?

    > Podobna
    > sprawa z aparatem. kartkę a4 czcionką 10 można "zeskanować" aparatem
    > 2mpix, o ile ma autofokus! Tak samo z wizytówką w której adres i numer
    > telefonu może już być wydrukowany czcionką 8! Bez autofokusa? Próbkę
    > proszę z E7.

    Ale za to gównianym aparatem z AF nie zrobisz niczego w ruchu, co drugie
    zdjęcie po ciemku będzie nieostre, a samo złapanie ostrości, nawet w
    dzień, chwilę trwa.

    > Ktoś napisał że Android to wada. może ma racje, ale skoro wada to
    > polecamy.... Symbiana? Weźcie nie róbcie sobie jaj z chłopa. napiszcie
    > konkretnie dlaczego taki a nie inny system!

    > Możecie się śmiać że karta
    > SD to przeżytek jak DVD. Co z tego? czy takie gniazdo to wada? Ja
    > oglądam filmy na telefonie, wiec 16gb jest minimum, a 32 wygodą.
    > Udostępnienie tego co mam na karcie w szybszy sposób niż przez wifi?
    > kablem usb? Drugiej komórce?

    E7 może działać jako USB host, możesz sobie podłączyć do niej drugą
    komórkę (lub cokolwiek innego) jak do komputera w trybie "USB storage".

  • 34. Data: 2012-03-12 01:56:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > smartfony nie sa dla Ciebie :-(

    bo?
    Wtedy były inne telefony to i wymagania był inne.
    Tamten telefon był super poniewaz: "wszystkie funkcje działały tak jak
    powinny, nic się nie psuło" - to chyba nie az tak wiele oczekiwac tego od
    telefonu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 35. Data: 2012-03-12 02:02:05
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > bo?

    Bo używałeś Nokii, a to jest niemile widziane na tej grupie.

  • 36. Data: 2012-03-12 03:53:49
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pn 12 03 2012 2:56, Budzik pisze:

    > bo?
    > Wtedy były inne telefony to i wymagania był inne.

    Ale smartfony też były i mogłeś używać smarta zamiast 6310i. Dlaczego
    teraz akurat smart?

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 37. Data: 2012-03-12 09:56:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX MR c...@g...pl ...

    > Ale smartfony też były i mogłeś używać smarta zamiast 6310i. Dlaczego
    > teraz akurat smart?

    6 lat temu?
    To ile one wtedy kosztowały?
    Zreszta - dlaczego smart.
    W dotychczas posiadanych telefonach brakowało mi mobilnego dostepu do
    internetu. Niby był, ale jednak dośc niewygodny.
    A czasami trzeba cośsprawdzić "na szybko" w trasie. Dotychczas dzwoniłem
    wykonywałem telefon do przyjaciela :)

    No i moja farma - chciałbym miec mozliwosc wejscia raz dziennie zdalnie i
    klikniecia 4-5 funkcji. To nie jest gra zrecznościowa, wiec łątwość
    sterowania o ktorej pisaliscie nie jest az taka wazna. Po prostu ma
    bezproblemowo działać. A moze ktos sprawdzi, czy bez problemu działa na
    polecanych przez was telefonach?
    www.farmerama.pl

  • 38. Data: 2012-03-12 09:56:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Skrypëk škrypëk@pűbliçenëmy.pl ...

    > Bo używałeś Nokii, a to jest niemile widziane na tej grupie.

    :)
    Tego to się nie spodziewałem.
    W zamian mogę poku***wać na E52

  • 39. Data: 2012-03-12 10:00:27
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 04:53:49 +0100, ALEX MR napisał(a):

    > Ale smartfony też były i mogłeś używać smarta zamiast 6310i. Dlaczego
    > teraz akurat smart?

    Smartfony wtedy były takie sobie. Sam po roku używania 7650 przesiadłem się
    na 6310i plus PDA z WinMo

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 40. Data: 2012-03-12 10:12:43
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
    > A z tymi kartami SD to jak kiedyś stacje dyskietek i obecnie DVD w laptopach -
    > coraz mniej porzebne, rzadko używane, często już wcale nie montowane.

    Czesto, czyli w urzadzeniach z WP7?

    X.