  • 81. Data: 2012-03-18 13:02:23
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > A po co calego swiata ?
    > Ja troche pracuje na starych mapach, wiec mam ich sporo dotyczacych
    > rejonow ktore odwiedzam. Mapy z okresu Krolestwa Polskiego, mapy
    > zaborcow itp. itd.
    > To troche miejsca zajmuje :) Ale przydatne jest czasem poruszac sie po
    > szlaku z poczatku XIX wieku mimo iz teraz slad czesto po nim nie
    > pozostal.

    Ok tylko powiedz mi ile osób potrzebuje trzymać gigabajty skanowanych map
    na swoim telefonie?

    jak ktoś ma takei potrzeby to szuka czegoś co spełania jego potrzeby.

  • 82. Data: 2012-03-18 13:04:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > No poza karta to telefon ma jeszcze 16 giga swojej pamieci wewnetrznej
    > gdzie przechowuje wrazliwe prywatne dane :)

    no i do e7 możesz sobie np podpiać dysk 1TB i tam trzyamć wrażliwe dane,
    (pornosy warezy i inne świństwa)

  • 83. Data: 2012-03-18 22:15:24
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    .

    > no i do e7 możesz sobie np podpiać dysk 1TB i tam trzyamć wrażliwe
    > dane, (pornosy warezy i inne świństwa)
    O, i ten dysk da sie wlozyc w telefon ?
    Bo karta SD miesci sie w nim spokojnie i wlasciwie nie zmienia jego wagi
    :)