  • Data: 2012-03-11 14:02:36
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-11 14:21, Marek Dyjor pisze:

    > android to raczej wada. 16GB wbudowen to raczej sporo.

    to jest subiektywna ocena

    > zdołałem juz wyczytac że jest marnie wykonany,

    to wez go do reki
    (to nie jest Desire - DesireZ jeszce pol roku to byl topowy telefon HTC
    a jesli potrzebujesz pelnej klawiatury qwerty - to na rynku nie ma sporo
    wyboru i DesireZ jest IMHO najlepszy pod tym wzgledem - choc przyznac
    musze, ze bardziej odpowiadala mi klawiatura 5-cio wierszowa w G1). Jak
    potrzebujesz pelnej klaw.Qwerty to mozesz jeszcze ew. Milestone2 sprobowac.

    > źle sie w ręce trzyma

    bo?
    trzymales w rece?
    IMHO lepiej sie trzyma ten telefon od np. duzego i cienkiego SGS2
    (pelniej wypelnia dlon).
    Jego minusem dla niektorych moze byc waga 180g (no ale jest to wynikiem
    dodatkowej rozkladanej klawiatury i materialu obudowy).

    > (kanciasty), przycina sie, obudowa sie rysuje.

    to chyba nie miales/widziales HTC Vision/G2/DesireZ w rece (w zaleznosci
    od rynku masz inna nazwe)

    > tak btw obudowa jest metalowa czy z tworzywa?

    Z aluminium szczotkowanego: ramka wokol ekranu i boki , tylna klapka
    akumulatora (to 3/4 powierzchni z aluminium), ramki wokol aparatu i
    lampy z tylu.
    Tworzywo: to kawalek w dolnej czesci z przodu (tam gdzie masz touch-pad)
    i ok 1/4 powierzchni z tylu obudowy.
    Tworzywo jest to gumowane a nie sliski, palcujacy sie plastik w stylu
    black piano (wiec przyjemniejsze w dotyku).

    Obudowa sie nie rysuje a w kazdym razie nic mi o tym nie wiadomo

    Parametry na kartce nie zachwycaja (liczbowo). Nie ma wielokorowych
    procesorow - ale wszystko dziala plynnie i bez przyciec. (przykladowo
    zwykle Desire ma liczbowo wieksza czestotliwosc procesora, natomiast w
    testach wypada o polowe gorzej, rowniez nie jest tak ograniczone
    pamieciowo jak zwykle Desire).

    W odroznieniu od zwyklego Desire - rozni sie rowniez innymi uslugami
    dot. HTC Sense oraz aplikacjami preinstalowanymi (np. pelna wersja
    QuickOffice) oraz darmowa nawigacja w standardzie (dotyczy rynku na
    jakim zostal sprzedany - wiec jesli kupiles go w polskij dystrybucji to
    masz Polske). Wiec nazwa Desire i DesireZ nie swiadczy, ze sa to
    tozsame telefony (dot.hardware i software).

    --
    pozdr
    Adam (AL)