  • Data: 2012-03-11 23:42:51
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin ToMasz

    > w czym nokia e7 (kup teraz 845zł) bez autofokusa i z sybmianem
    > przewyższa desireZ (kup teraz 749)

    Formą mini-netbooka. Możesz postawić na stole i pisać 4 palcami. Możesz
    postawić na stole i komuś coś pokazać itp.

    > na korzyść htc przemawia. ekran(rozdzielczość), zegar, android,
    > autofokus, karta microsd....

    Nie wiem po co komu większa rozdzielczość niż ma E7 na tak małym (w skali
    bezwzględnej ekranie). Chyba tylko po to, żeby się podniecać parametrami
    technicznymi. Zegar-sregar -- symbian ma mniejsze wymagania, więc takie
    porównanie nie ma sensu. Android nie jest zaletą. Autofocus -- jedyny
    plus HTC. Karta MicroSD... no cóż. 16 GB w E7 to mało? Trzymasz w
    telefonie bibliotekę filmów? Poza tym do E7 w razie potrzeby możesz
    podłączyć pendrive jak do komputera.