  • Data: 2012-03-11 22:54:06
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > (...)
    > wątkotwórca prosi o pomoc w wyborze telefonu do internetu. Widzę że
    > jeden z nas poleca E7 z powodu "bo tak". Pytam więc jaka jest jego
    > przewaga nad przykładowym konkurentem w postaci DesireZ.

    Może mieć na ten przykład ładniejszy ekran albo wygodniejszą klawiaturę.

    > Po stwierdzeniu że na androidzie internetowy flash śmiga poprawnie -
    > byłem pozytywnie zaskoczony. nie da się jednak trafiać precyzyjnie w
    > pola, które na ekranie 22 cale nawet ślepiec trafi myszką. (wiem że
    > przesadzam). Tak więc pytam po raz kolejny jak wygląda gra we flashu,
    > gdzie mały obiekt trzeba złapać myszką i przeciągnąć przez pół ekranu,
    > na nokii E7?

    Prawodopodobnie granie w gry fleszowe jak praktycznie niemożliwe, więc
    zupełnie można sobie tego flesza w komórce darować, gdyż słuzy on jedynie
    wyświetlaniu reklam.
    Mądrze zrobiła firma Adobe, że w końcu odpuściła sobie tego mobilnego
    flesza. Cały świat na tym zyska.

    > Ktoś napisał że Android to wada. może ma racje, ale skoro wada to
    > polecamy.... Symbiana? Weźcie nie róbcie sobie jaj z chłopa. napiszcie
    > konkretnie dlaczego taki a nie inny system!

    Ale akurat tu ludzie nie polecają systemu tylko konkretne telefony.
    Experience może się drastycznie różnić między modelami i kwestia symbian vs.
    android nie jest wcale kluczowa.

    > Możecie się śmiać że karta SD to przeżytek jak DVD. Co z tego? czy
    > takie gniazdo to wada?

    Nie. To po prostu nieistotny detal.

    > Ja oglądam filmy na telefonie,

    Współczuję.

    > Udostępnienie tego co mam na karcie w szybszy
    > sposób niż przez wifi? kablem usb? Drugiej komórce? To wada?

    Udostępnianie to mi się kojarzy z umożliwieniem dostępu i skopiowania jak po
    SMB, a ty proponujesz wyciąganie "dysku" z własnego urządzenia i
    przekazywanie innej osobie by włożyła w swój zasyfiony złom. Jak dla mnie to
    jest wulgarne i niebezpieczne, ale ja to truskawki cukrem i się nie znam.