  • Data: 2012-03-11 23:14:32
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin AL

    > wlasnie sprawdzilem (przyznam, ze w ten sposob nie korzystam, gdzyz z
    > reguly trzymam w rece siedzac w fotelu) - ale rowniez jak najbardziej
    > sie da zrobic to co piszesz o E7 z DesireZ. Telefon stoi stabilnie na
    > stole, nie przewaza go, tznpodstawa jest na tyle stabilna, ze ekran nie
    > przewaza (nie kiwie sie - jesli o to chodzi).

    Taaak, rewelacyjnie się korzysta z poziomego ekranu, po prostu super. :>

    > Pochylenie ekranu (jesli ekran zapewnia widok pod roznymi kontami) nie
    > jest uwazam za ceche typu 'must have', gdyz ekran zapewnia dobry widok
    > pod roznymi katami.

    Myślę, że nie masz tego, nie przyzwyczaiłeś się do wygody takiej
    konstrukcji telefonu i dorabiasz ideologię. :>

    > ale poniewaz lubie korzystac z
    > klawiatury sprzetowej i zdarza mi sie czasami napisac pare stron
    > jakiegos dokumentu (jak nie biore notebooka ze soba) i mialem mozliwosc
    > pracy z obydwoma telefonami, to traktuj moja opinie jako strikte
    > subiektywna (a nie w ramach punktowania, ktore rozwiazanie jest lepsze).

    Jeśli wygodniej Ci wpisać kilka stron samymi kciukami lub patrząc na
    leżący płasko ekran to cóż... Twoja opinia jest rzeczywiście bardzo
    subiektywna. :-)