  • Data: 2012-03-11 19:10:33
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-11 19:26, ToMasz pisze:
    > (...)
    > wątkotwórca prosi o pomoc w wyborze telefonu do internetu. Widzę że
    > jeden z nas poleca E7 z powodu "bo tak". Pytam więc jaka jest jego
    > przewaga nad przykładowym konkurentem w postaci DesireZ. Milestone2 też
    > jest konkurentem, ale akurat tego modelu w ręce nie miałem.
    > Po stwierdzeniu że na androidzie internetowy flash śmiga poprawnie -
    > byłem pozytywnie zaskoczony. nie da się jednak trafiać precyzyjnie w
    > pola, które na ekranie 22 cale nawet ślepiec trafi myszką. (wiem że
    > przesadzam). Tak więc pytam po raz kolejny jak wygląda gra we flashu,
> [...]

    nie mam obecnie juz e7 (ani dostepu do tego telefonu), wiec moge jedynie
    napisac co deoswiadczenia z przeszlosci.
    Natomiast DesireZ - skanowanie kartki papieru czy wizytowki - to nie
    problem (zwlaszcza, ze ostatnio modne zaczynaja sie na wizytowkach znaki
    QR - jeden skan i masz wprowadzony kontakt - choc sa rowniez aplikacje
    uzywajace technologii OCR do skanowania wizytowek - jednak jest to
    bardziej zawodny system od symboli QR)

    Jesli gry flash sa Twoim glownym celem, to moje wrazenia sa takie:
    (wlasnie sprawdzilem po raz pierwszy z portalu gry.pl - wybralem pare
    gier z dzialu akcja):
    - da sie grac i nie ma ogolnie problemow z chwyceniem jakiegos
    przedmiotu - problemem IMHO glownym jest to, ze paluch zaslania czesc
    ekranu (3.7") i otoczenie chwyconego punktu, wiec jest problem z
    dokladnoscia - zwlaszcza w grach dynamicznych, bez mozliwosci korekty ruchu.
    Na tablecie 7" - problem nie jest tak dokuczliwy.
    .

    --
    pozdr
    Adam (AL)