  • 61. Data: 2012-04-01 16:18:46
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > to walnij jako riposte - kazdy chetnie pozna jak sobie radzic z WP7 -
    > moze otworzysz tym samym ludziom oczy.

    Normalnie. Po prostu działa. Nie trzeba tuningować, rootować, wgrywać
    niestandardowych romów, ubijać procesów, restartować, wyciągać baterii..

    > Tylko, ze nie potrafisz - tzn, pisac pewnie potrafisz - ale
    > kontrargumentow do podanych w artykule faktow

    A artykule są np. takie "fakty" jak brak możliwości wyswietlania kilku kont
    pocztowych w jednej skrzynce. Jest to oczywista bzdura, bo w Titanie z WP7.5
    od samego początku da się. Pojawia się pytanie, dlaczego panie redaktorka
    wypisuje takie kalumnie:
    - za durna jest i przez tydzien nie potrafiła w tak prostym telefonie
    znaleźć funkcji "połączone skrzynki"?
    - celowo kłamie głupia piza i kretynka?
    Nie mam ochoty ponownie przedzierać się przez jej marudzenie "bo ja bym
    wolała mniejsze czcionki" w poszukiwaniu innych bzdur do prostowania.
    Podniecaj się dalej recenzjami pisanymi przez kłamców i debili.

  • 62. Data: 2012-04-01 22:05:19
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-01 16:00, Skrypëk pisze:

    > Ależ potrafię. I widzę jaki z ciebie leming androidowy.

    a jednak nie potrafisz
    - jakbys nie zauwazyl to nigdzie nie pieje nad androidem ale biadole nad WP7

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 63. Data: 2012-04-01 22:10:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-01 16:11, Skrypëk pisze:

    > Co ty masz taką obsesję na punkcie tej glazury?
    > Słowniki mnie nigdy interesowały ani na Symbianie, ani na BlackBerry,
    > ani na androidzie ani WP - mam nagle zacząć się nimi podniecać, bo
    > androidziarze ogłosili iż słowniki od dzisiaj są amejzing?

    > Po co? Co to za debilistyczny wymysł w ogóle?

    kolejny twoj sztandarowy argument: nie uzywam to po co to komu....

    > Nic. Wkładam do kieszeni jedynie telefon. A do drugiej klucze.
    > Dzięki temu nie muszę owijać go folią jak wieśniak.

    > Ależ androdziarze mówili, kłamco lustracyjny.

    jacy androidziarze?

    > Dawno nie wspominałem o XBL. A gdyby policzyć okazałoby się, że ty
    > wyskakujesz z nim częściej. Tak samo jak z kaflami. Boś stuknięty.

    o tak - jak jest rozmowa w jakims temacie i sie okazuje, ze WP7 wymieka
    - to zawsze jakos zmieniasz temat na gry (niewazne, czy xbl czy ptaki)

    Ale widocznie tak juz masz - taka usterka ;)

    > Nigdy nie obiecywałem ci żadnego remedium na twoje urojone problemy.

    > Co to znaczy sflustrowany? W którym z twoich wszystkich androidziarskich
    > słowników znalazłeś takie słowo?

    twoja flustracja polega miedzy innymi na tym, ze na kazdym roku widzisz
    androida (mimo, ze sie o nim nie mowi)

    > No jak na razie same głupoty jak "za mało słowników firm trzecich". Co
    > to ma wspólnego z systemem opracyjnym i badziewną zasobożernością androida?

    przeciez WP7 to krok wstecz w stosunku do Symbiana.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 64. Data: 2012-04-01 22:13:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > a jednak nie potrafisz
    > - jakbys nie zauwazyl to nigdzie nie pieje nad androidem ale biadole
    > nad WP7

    Ale po co biadolisz nad WP7, jak go nie używasz, jego użytkownicy są
    zadowoleni a twój android niedorobiony?

  • 65. Data: 2012-04-01 22:14:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-01 16:18, Skrypëk pisze:

    > Normalnie. Po prostu działa. Nie trzeba tuningować, rootować, wgrywać
    > niestandardowych romów, ubijać procesów, restartować, wyciągać baterii..

    no skoro masz tylko to co dala fabryka - czyli czysty telefon - to coz
    sie dziwic. Rownie dobrze moglbys miec Nokie 3210 - nie odczulbys roznicy ;)

> [...]
    > wolała mniejsze czcionki" w poszukiwaniu innych bzdur do prostowania.
    > Podniecaj się dalej recenzjami pisanymi przez kłamców i debili.

    ja sie nimi nie podniecam - ja sie z nimi zgadzam i potwierdzaja moje
    spostrzezenia odnosnie systemu WP. Natomiast ciezko znalezc jakis
    pochlebny artykul (nie ze stron M$) odnosnie WP7, ale nie taki w stylu
    'pierwsze wrazenia', ale taki 'wrazenia po miesiacu uzytkowania
    smartfona z WP7'.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 66. Data: 2012-04-01 22:26:53
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > kolejny twoj sztandarowy argument: nie uzywam to po co to komu....

    Kretynie patentowany. Jak mi wmawiasz, że noszę razem z telefonem jakieś
    słowniki, to ci tłumaczę: nigdy nie nosiłem ze sobą słowników. Ani książki
    kucharskiej ani telefonicznej.

    Encyklopedii na meblościance też już od dawna nie mam. Ty masz w telefonie
    pewnie z dziesięć? Kryształy też do telefonu przeniosłeś?

    > jacy androidziarze?

    Kakmar, jakiś ALdroid itp.

    > o tak - jak jest rozmowa w jakims temacie i sie okazuje, ze WP7
    > wymieka - to zawsze jakos zmieniasz temat na gry (niewazne, czy xbl
    > czy ptaki)

    Ależ to nie tak. Jak ktoś pisze, że android wymięka w temacie dizajnu,
    ergonomii, stabilności i szybkości działania w nawet tak podstawowych
    obszarach jak renderowanie HTML a nawet samego GUI, to ty zmieniasz temat na
    jakieś starożytne słowniki i encyklopedie offline (z których i tak nie
    korzystasz). No i że na WP nie ma darmowych Ptaków.

    > twoja flustracja polega miedzy innymi na tym, ze na kazdym roku
    > widzisz androida

    Nie androida tylko androidziarzy. Debili, którzy dla lansu wgrywają do
    telefonu multum słowników, a potem nawet ich nie używają. No chyba że taka
    jest jakość tych słowników, że występuje w nich "flustracja".

    > przeciez WP7 to krok wstecz w stosunku do Symbiana.

    A android to krok wstecz w stosunku do Windows Mobile?

  • 67. Data: 2012-04-01 22:28:25
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-01 22:13, Skrypëk pisze:

    > Ale po co biadolisz nad WP7, jak go nie używasz, jego użytkownicy są
    > zadowoleni a twój android niedorobiony?

    bo jak uzywac system, ktory w wiekszosci wymagan nie spelnialby moich
    oczekiwan?

    Ja nigdy nie twierdzilem, ze android jest super etc - ma swoje wady,
    jednak ma rowniez caly szereg zalet, ktore te wady potrafia zniwelowac
    (ot, da sie z tym zyc).
    Natomiast, jesli pojawilby sie lepszy system, to nie mialbym specjalnie
    problemu by go zmienic (jesli przy podobnej funkcjonalnosci
    wyeliminowalby pare bolaczek).

    Ty natomiast, z uporem maniaka podkreslasz na kazdym kroku jaki WP7 jest
    och i ach i bez wad, nie zauwazajac, ze na 1 zalete ma 10 wad, ktore
    przytlaczaja ten system, powodujac, ze moze on sie podobac osobie, ktora
    od telefonu wymaga tylko telefonowania, wyslania sms'a oraz zrobienia
    sweet fotki i wrzucenia jej do blogu. Natomiast cala funkcjonalnosc tego
    co daje, np. nienawidzony android /* nie jest brana przez ciebie pod uwage.

    /* ja rozumiem, ze jestes nietechniczny i niektore rzeczy cie
    przerastaja, jednak twoja antypatia - szczegolnie do androida -
    ewidentnie wskazuje na pewnego rodzaju fanatyzm.
    Jak otworzysz lodowke, to tez z niej wyskakuje android?
    Fanatycy w przeszlosci najczesciej wszczynali wojny - i czuje, ze gdyby
    ktos ci dal bron, to wystrzelalbys kazdego, kto powie zle slowo o WP7 ;)
    Wyluzuj - na WP7 swiat sie nie konczy - jest cala masa innych systemow,
    ktore sa lepsze od WP7 pod wieloma wzgledami.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 68. Data: 2012-04-01 22:39:51
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-01 22:26, Skrypëk pisze:

> [...]
    >
    > Encyklopedii na meblościance też już od dawna nie mam. Ty masz w
    > telefonie pewnie z dziesięć? Kryształy też do telefonu przeniosłeś?

    co peka zylka - sprzedawczyku WP7 od siedmiu bolesci?
    ;)

    > Kakmar, jakiś ALdroid itp.

    ALdroid to ja - jak pisze z telefonu - jesli nie zauwazyles.
    I nigdy nie wspomnialem o AngryBirds - 'klamco lustracyjny'.

    No ale dalej kontynuuj - posluchamy tu twoich bredni :)

> [...]
    > temat na jakieś starożytne słowniki i encyklopedie offline (z których i
    > tak nie korzystasz). No i że na WP nie ma darmowych Ptaków.

    no i prosze - znowu wyjezdzasz z jakimis ptakami,

    zamiast wprost jak bialy czlowiek powiedziec, ze WP7 nie ma masy
    funkcjonalnosci, ktore mozna spotkac na wielu systemach (nie tylko w
    androidzie) (tak ma kafle, ktore funkcjonalne sa tylko na pierwszy rzut
    oka - po dluzszym obcowaniu i doinstalowaniu paru aplikacji
    (niekoniecznie z ptakami ;) sa wkurwiajace)

    > Nie androida tylko androidziarzy. Debili, którzy dla lansu wgrywają do
    > telefonu multum słowników, a potem nawet ich nie używają. No chyba że
    > taka jest jakość tych słowników, że występuje w nich "flustracja".

    bo niektorzy ruszaja sie po swiecie a nie tylko na okolo komina jak ty.
    A jak jedziesz juz z Pcimia Wilkiego do Malego, to procz telefonu z WP7
    zabierasz wiadro gadzetow ze soba.

    > A android to krok wstecz w stosunku do Windows Mobile?

    A co ma jeden z drugim wspolnego?

    Nokia popelnila blad calkowicie rezygnujac z rozwoju wlasnego systemu i
    za nawowa Elopa - bylego pracownika M$ - calkowicie powierzyla swoje
    'byc albo nie byc' w rece M$ i jej niedopracowanego WP7.

    Nawet Samsung rozumie, ze Google kiedys moze powiedziec basta i rozwija
    rownolegle swoj system Bada.

    Nokia - jak dalej pojdzie ta droga - za dwa lata bedzie wspomnieniem
    (jak SAAB, w ktorego upadek tez jeszcze niedawno nikt nie wierzyl)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 69. Data: 2012-04-02 02:20:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > bo jak uzywac system, ktory w wiekszosci wymagan nie spelnialby moich
    > oczekiwan?

    Nikt cię nie zmusza do używania, kłamco lustracyjny. Za to jakaś religia cię
    zmusza do narzekania i opowiadania głupot.

    > Ja nigdy nie twierdzilem, ze android jest super etc - ma swoje wady,
    > jednak ma rowniez caly szereg zalet, ktore te wady potrafia zniwelowac
    > (ot, da sie z tym zyc).

    No co ty powiesz? Ale w ajfonach, blackberry i WP7 to już tak nie działa?

    > Natomiast, jesli pojawilby sie lepszy system,

    Od androida? Już są. Nawet trzy.

    > Ty natomiast, z uporem maniaka podkreslasz na kazdym kroku jaki WP7
    > jest och i ach i bez wad, nie zauwazajac, ze na 1 zalete ma 10 wad,

    Brak dziesięciu słowników, z których i tak nie potrafisz skorzystać, to nie
    jest 10 wad, nieuku.

    > Natomiast cala
    > funkcjonalnosc tego co daje, np. nienawidzony android /* nie jest
    > brana przez ciebie pod uwage.

    WP, blackberry i iOS też pozwalają zainstalować w telefonie 100
    niepotrzebnych aplikacji. Amejzing Google nie wynalazło aplikacji ani
    marketu, owco ty.

    > /* ja rozumiem, ze jestes nietechniczny i niektore rzeczy cie
    > przerastaja,

    Przecież to ciebie przerasta twoje 10 słowników w telefonie. Z ani jednego
    nie potrafiłeś skorzystać i sprawdzić co to jest "flustracja".

    > jednak twoja antypatia - szczegolnie do androida -

    Nie do androida tylko do takich głąbów jak ty. Ciemniaków, co się szczycą
    zainstalowaniem 100 aplikacji i pogrupowaniem ich w dziesięć folderów, w tym
    10 czytników ebooków, służących przeczytaniu jednej książki rocznie, by
    potem pisać o "flustracji" i nawet nie zajrzeć do żadnego z 10 słowników.

    Już się zdemaskowałeś jako jełop używający smartfona dla lansu (jakby akurat
    komuś imponowało twoje multum nieużywanych aplikacj w telefonie i
    niesamowita techniczność jaką się wykazałeś układając je w foldery). Już
    wystarczy.

  • 70. Data: 2012-04-02 02:36:15
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

> [...]
    > roznicy ;)

    > ja sie nimi nie podniecam - ja sie z nimi zgadzam i potwierdzaja moje

    Te nieprawdziwe na temat brakujących funkcji, które jednak występują?

    > Natomiast ciezko znalezc jakis
    > pochlebny artykul (nie ze stron M$) odnosnie WP7,

    Ależ bardzo łatwo. Wystarczy tylko pokonać tę nieprzekraczalną dla ciebie
    mimo noszenia w telefonie dziesięciu słowników barierę językową, która
    ogranicza cię do polskich portali pełnych podobnych tobie nieuków, gówniarzy
    i kłamców.

    > ale nie taki w stylu
    > 'pierwsze wrazenia', ale taki 'wrazenia po miesiacu uzytkowania
    > smartfona z WP7'.

    Mogłbym przytoczyć, ale ty jak zwykle wytniesz i w odpowiedzi będziesz
    udawał, że go nie było. Tak samo jak udajesz, że statystyki nie wykazują, że
    z androidów ludzie są najmniej zadowoleni.
    Takich owiec jak ty to nawet firma Apple nie ma wśród klientów swych.