    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki sprzęt.
    Date: Wed, 01 Aug 2018 21:46:45 +0100

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > Blacharz wycenił na połowe wartość samochodu na początek czyli
    > 1500 zł. A ja chce:
    >
    > wyczyścić ile się da
    > odrdzewiacz kupiłem dzisiaj 30 zł
    > podkład 30 zł
    > baza: mam
    > lakier końcowy: mam
    >
    > Nie mam ambicji ze starego auta zrobić nowego.
    > Chce tylko wyhamować proces korozji tak długo jak się da.
    > Rok może dwa.
    > A co się przy okazji naucze to moje.
    > A kątówka i tak się czasami przydaje.

    Podłubać masz chęć wyczówam ;)

    Nawdychasz się kurzu i chemii. Maskę masz? 100zł
    Lepsza korozja na samochodzie niż w sobie.

    Odrdzewiacz średnio działa. Trzeba go spłukać, suszyć. Lepsze efekty
    osiągałem tym mlekiem niemieckim Anti Rust typu cortanin.

    Jestem teraz lata świetlne od takich robót ale jakbym miał to robić to
    wpuściłbym tylko piankę, wyprowadził kształt progu i zamazał jakimś
    środkiem do dachów blaszanych, psiknął kolorem.

    W Polsce zima jest tak agresywna, że tylko plastikowe nadkola,
    chlapacze ratują sytuację, uszczelnione dodatkowo silikonem.
    Zadne minie, podkłady, bitexy itp.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer