  • Data: 2018-08-01 23:27:38
    Temat: Re: Jaki sprzęt.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bez sensu jest twierdzenie ze polowa wartosci samochodu i sie nie oplaca. W
    samochodzie o rynkowej wartosci ponizej tysiaca zlotych wymienilem progi za tysiac
    zlotych. Za dwa tysiace w zyciu bym nie kupil samochodu w takim stanie w jakim mam
    ten zrobiony. Z rok temu znajomy blacharz robil dwudziestoletniego mercedesa. Progi,
    podloga, wzmocnienia, podciagi, wymienial poszycie drzwi. Blotniki, poszycie drzwi i
    inne elementy ktore mozna bylo kupic byly sprowadzone z Indii. Za naprawe blacharska
    klient zaplacil 12 tysiecy. Rozmawialem z nim. Na zlomie dostal by za auto kilkaset
    zlotych i musial by kupic inne. Mowil ze jego praca zwiazana jest z przemieszczaniem
    sie na duze odleglosci. Komfort i pewnosc ze dojedzie jaka zapewnia mu stary mercedes
    zapewenil by mu samochod za kilkadziesiat tysiecy. Ja znowu bardzo malo jezdze i
    posiadanie lepszego czyli drozszego samochodu mija sie z sensem.