  • Data: 2018-08-02 01:09:56
    Temat: Re: Jaki sprzęt.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez sensu jest twierdzenie ze polowa wartosci samochodu i sie nie oplaca.

    Zaprzeczasz sam sobie :)

    > W samochodzie o rynkowej wartosci ponizej tysiaca zlotych wymienilem progi za
    tysiac zlotych.

    Tutaj właśnie :)

    > Za dwa tysiace w zyciu bym nie kupil samochodu w takim stanie w jakim mam ten
    zrobiony.

    A tutaj udowadniasz swój poprzedni bezsens :]

    > Z rok temu znajomy blacharz robil dwudziestoletniego mercedesa. Progi, podloga,
    wzmocnienia, podciagi, wymienial poszycie drzwi. Blotniki, poszycie drzwi i inne
    elementy ktore mozna bylo kupic byly sprowadzone z Indii. Za naprawe blacharska
    klient zaplacil 12 tysiecy. Rozmawialem z nim. Na zlomie dostal by za auto kilkaset
    zlotych i musial by kupic inne.

    A tutaj/powyżej to już zupełny odlot :)

    > Mowil ze jego praca zwiazana jest z przemieszczaniem sie na duze odleglosci.
    Komfort i pewnosc ze dojedzie jaka zapewnia mu stary mercedes zapewenil by mu
    samochod za kilkadziesiat tysiecy.

    Tak, to jeden z niewielu modeli starych samochodów, który jeśli jest
    zadbany, wytrzymuje wiele więcej niż inne. Beczka to taki "wzór", jak
    dogodzić klientowi i jak sobie namaslić, żeby w sumie stracić (firma)
    ale zbudować dobrą reputację i spierdolić w następnych produkcjach :)

    > Ja znowu bardzo malo jezdze i posiadanie lepszego czyli drozszego samochodu mija
    sie z sensem.

    ...czyli Alfa ci wystarczy albo Multipla :) Mi się podoba multipla. 3
    miejsca z przodu to rewelka:) Jak się idzie na czołowe to szanse są
    równiejsze :D

    Nodobra, trolluję ale sens zawarłem :P

    --
    LordBluzg(R)