  • Data: 2013-12-16 15:31:02
    Temat: Re: Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-16 15:19, Marcin Szumilas wrote:
    > Quoted:
    > atm (...@v...pl) in news:l8d514$jgc$1@node1.news.atman.pl

    > Mam parę pytań:
    >
    > 1. Czy masz radio FM?

    Nie widze wsrod standardowych aplikacji

    > 2. Czy działa Ci polski słownik, np. czy poprawia Dzien na Dzień?

    Standardowo korzystam ze Swype, jednak jesli system ma PL wersje
    jezykowa to jest spore prawdopodobienstwo, ze defaultowa klawiatura
    bezie wyposazona w slownik PL.

    > 3. Rozumiem, że be żadnych launcherów w Androidzie nie da się tworzyć
    > folderów, żeby pogrupować programy?

    Domyslnym launcherem CM jest Trebuchet. Nie wiem czy mozna tam tworzyc
    foldery, korzystam z Nova Launcher, niezly jest tez Kitkat Launcher.