  • Data: 2013-12-16 20:26:31
    Temat: Re: Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quoted:
    atm (...@v...pl) in news:l8n2r7$me2$1@node2.news.atman.pl

    > Standardowo korzystam ze Swype, jednak jesli system ma PL wersje
    > jezykowa to jest spore prawdopodobienstwo, ze defaultowa klawiatura
    > bezie wyposazona w slownik PL.

    No tak, pewnie wyposażony jest, ale chciałbym żeby dodawał mi polskie
    znaki, które się dłużej wprowadza, a nie robi tego. Pytam się bo nie
    wiem, czy to teraz standard.

    > Domyslnym launcherem CM jest Trebuchet. Nie wiem czy mozna tam tworzyc
    > foldery, korzystam z Nova Launcher, niezly jest tez Kitkat Launcher.

    A, Trebuchet to jest launcher. Bo właśnie nie wiedziałem, co to jest. :)

    A przed chwilą odkryłem, jak tworzyć foldery, kiedy przypadkowo upuściłem
    jedną ikonę na drugą. ;)

    Gdyby jeszcze klawiatura pozioma była taka wygodna jak we Froyo... A tak
    to muszę szukać innej.

    Pozdrawiam,
    MSz