    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?
    Date: Thu, 12 Dec 2013 21:06:54 +0100

    > masz naprawdę wygórowane wymagania. Kwota do dyspozycji - niewielka. weź
    > pod uwagę że to jak telefon działa, to miks hardwaru i softwaru. Im
    > telefon bardziej popularny, tym z reguły lepsze wsparcie społeczności. W
    > dalszym ciągu stareńki sgs2 z drugiej ręki, działa lepiej niż większość
    > chińskich nowości w tej samej cenie. Za to w starociach
    > (nieuszkodzonych) wiesz z czym moze być problem i czy da się go
    > rozwiązać. wiesz czy i jak zrobisz roota, czy da się "dołożyć" pamięci
    > drugą partycją na karcie sd - czy nie. Root umożliwia w pewnym stopniu
> [...]

    Niedawno wrzucilem przy pomocy maksymalnie uproszczonego instalatora na
    swojego SGS2 CM. Dzieki temu mam obecnie wersje odchudzona z dodatkow
    Samsunga, wylaczone sa niektore irytujace wczesniej elementy jak np
    dzwiek podczas podpinania usb, inne zas sa sensownie zmodyfikowane (np
    opcja wylaczenia regulacji glosnosci dzwonka przy pomocy guzikow na
    obudowie). Aaa - zainstalowany CM bazuje na Androidzie 4.3.1 :]
    Mam nadzieje, ze za jakis czas pojawi sie rowniez 4.4 dla tego modelu.