  • Data: 2011-12-26 20:22:09
    Temat: Re: Jaki skaner do ... ?
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zofia" <a...@d...com> napisał w wiadomości
    news:4ef8937f$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bardzo zainteresowała mnie ta funkcja i zanim ostatecznie zdecyduję się
    > na zakup skanera Canona z tą funkcją chciałabym dowiedzieć się więcej.

    Uwaga, w skanerach Canona jest beznadziejny OCR. Musiała być program kupić
    osobno.

    > Szukałam w Internecie jakiegoś opisu i przykładów użycia, ale nic nie
    > znalazłam. Dowiedziałam się tylko, że jest to sterownik, więc pewnie
    > ze skanerem innej firmy nie będzie działać.
    > Szkoda, że te skanery są oparte na CIS, nie na CCD.

    1. sterownik dostajesz razem ze skanerem,
    2. CCD są lepsze w dwóch przypadkach.
    a) kiedy chodzi o dobre zdjęcie,
    b) kiedy ważna jest duża głębia ostrości na przykład podczas skanowania
    książki część druku przy zszyciu może nie przylegac do szyby. Ale jak
    rozumiem to nie są Twoje przypadki.