  • Data: 2011-12-28 18:36:47
    Temat: Re: Jaki skaner do ... ?
    Od: "Zofia" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie-canona nie użyjesz z tym sterownikiem i kropka.
    Wiem o tym. Nie o to mi chodziło. O ile Ciebie dobrze zrozumiałam,
    to największa korzyść ze sterownika Canona polega na tym, że ustawienia
    robi się dla jednaj kartki, a wykorzystywać można dla wielu następnych.
    Chodziło mi o to czy na innym skanerze, nie posiadającym tej
    funkcjonalności,
    można po wykonaniu wielu prób zapisać najlepsze ustawienia dla danej kartki
    i wykorzystywać je potem przy skanowaniu innych kartek. Wydaje mi się,
    że jest to możliwe, ale może się mylę.

    Pozdrawiam
    Zofia