    From: Radek D <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki silnik do fotobloga ?
    Date: Mon, 09 Feb 2009 15:21:28 +0100

    > Wstyd mi sie przyznac do nieznajomosci geografii.Moze na moj i mnie
    > podobnych geograficznych zer, dodaj slowo gdzie ta metropolia zwana
    > Blachownia sie znajduje. Slyszalam o 2 Blachowniach. Jedna kolo
    > Czestochowy 2-ga kolo Kozla i nie mysle ze to jedyne Blachownie w
    > Polsce. Pozdr.E.

    Moja Blachownia to ta koło Częstochowy.
    Moja metropolia jest dużo większa od tej Blachowni Śląskiej - mamy
    prawie 10 tys mieszkańców i od cholery lasów (choć ostatnio za sprawą
    trąby powietrznej kilka km^2 nam ubyło).

    Oprócz trąby mamy od czasu do czasu jakieś fajne wydarzenia, koncerty
    (Czerwone Gitary, Vox, Habakuk,Lady Pank, CGB, Ich Troje, Doda).