  • Data: 2009-02-09 19:54:56
    Temat: Re: Jaki silnik do fotobloga ?
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janek" napisał :
    > moim zdaniem nie musisz nic "obchodzic" , mozesz publikowac
    > a obok potykacza z zakazamem foto, mozesz postawic potykacz z zakazem np.
    > szkicow olowkiem na papierze w kratke lub puszczania wiatrow...

    No właśnie. Jak to jest ? Czy na wszystkich koncertach i tego typu imprezach
    rozrywkowych z udziałem gwiazd lub 'gwiazd' zawsze jest zakaz fotografowania
    ? Ostatnio byłem na koncercie Bajmu na Torwarze i przed rozpoczęciem imprezy
    organizator kilkukrotnie podkreślał, że jest absolutny zakaz focenia. Od
    razu chciało mi się wyjść. Jednak wytrzymałem godzinkę. Zawsze tak jest ?
    (bo kiedyś nie było)
    --
    Wojciech G.