  • Data: 2009-02-09 20:07:38
    Temat: Re: Jaki silnik do fotobloga ?
    Od: wojtek <verniks@[wytnijto]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radek D pisze:
    > Witam!
    >
    > Jakie możecie polecić silniki do fotobloga ?

    Zdecydowanie polecam word press, intuicyjna obsługa, pluginy, po prostu
    rewelacja.

    Ja opanowałem go w kilka dni łącznie z przeróbką szablonu (edycja CSS'a)
    Co do pluginów do zdjęć to zdecydowanie polecam nextgen-gallery[
    http://alexrabe.boelinger.com/wordpress-plugins/next
    gen-gallery/],
    dzięki niemu bardzo łatwo zarządza się galeriami i zdjęciami na blogu,
    można uruchamiać slideshow, jak i normalnie wstawiać fotki.
    Czasem kłopot pojawia się żeby ustawić obok siebie równo miniatury,
    ale kwestia treningu:)

    Warto też od razu zabezpieczyć bloga np. uzywając pluginu
    wp-security-scan.2.3
    [http://semperfiwebdesign.com/plugins/wp-security-sc
    an/]
    Maiłem przypadek że jakiś d...ek założył sobie konto jako admin i dodał
    kilka dziwnych wpisów, po zabezpieczeniu juz jest ok.

    tu można zobaczyć mojego bloga: www.kornet.art.pl/blog
    a tu mojej żony:) :www.kornet.art.pl/edi_blog

    pozdrawiam