  • Data: 2012-08-28 23:38:06
    Temat: Re: Jaki serwer news ??
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:

    > [......]
    >

    > polecasz, ale dla uzytkownikow ktorych providerow internetu? bo nie
    > dla orange, nie dla neo - tym task pozwala tylko czytac

    No proszę, pierwsze słyszę o takich limitach...

    Ja z grup dyskusyjnych korzystam po kablach telefonicznych (chyba
    wszystkich operatorów po kolei), a ponieważ nie lubię zabaw w wymogi
    dodatkowe, to już lata temu ten task został samotnie na placu boju (był
    jeszcze ataman.cośtam, ale miał bodajże krótką perspektywę trzymania
    postów).

    Cholerka, to już wszyscy się przeniosą na fejsbuka?

    [mr.]