  • Data: 2012-08-29 19:46:18
    Temat: Re: Jaki serwer news ??
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-28 15:58, Mariusz [mr.] pisze:

    > Nieodmiennie polecam serwer news.task.gda.pl [News (NNTP): 119] -
    > jedyny jaki znalazłem, który nie ma ŻADNYCH wymagań hasłowych,
    > skrzynkowych, itp. Archiwizuje posty w niemal idealnej perspektywie
    > czasowej, a jego jedyna wada, to lubi się czasem zawiesić, a wtedy
    > wisieć tak może kilka-kilkanaście godzin, a w weekendy nawet ponad 24h.
    > Jakaś niedopieszczona ta maszyna... :)

    task to trójmiejska akademicka sieć komputerowa - pewnie w weekend jak
    nie ma admina, to nie jest kluczowe postawienie serwera, jak mu się coś
    popsuje. Ja używam też news.task.gda.pl od czasu jak wyłączyli
    news.gazeta.pl (który był kiedyś uważany za główny feed polski), ale
    task działa ok - warunek - poprawnie skonfigurowany adres revDNS (ale to
    już robota dla dostawcy internetu)

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======