    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jaki serwer
    <op.w6abz3jen0u1o8@moj> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <op.w6avk6u8n0u1o8@moj> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <527ecd11$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <52813a78$1$2295$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <l5tjtm$qoj$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Date: 12 Nov 2013 21:27:22 GMT

    Pan Marek napisał:

    > Mi raczej chodzi o to, aby post był powiązany z dokumentacja np.
    > rysunkową a nie linkami które się ekspirują.

    Co złego w relacyjnym potraktowaniu baz danych? To nowoczesne jest.
    A google zadba, by nic nie wyekspirowało. Bo to u jednego operatora
    będzie.

    > Każdy czytnik, nawet te terminalowe, mają możliwość dekodowania
    > binariów/załącznika, więc jak ktoś nie chce nie musi ich wyciągać,
    > treść postu będzie widział.

    "Nawet", a może i "zwłaszcza". Może sobie poradzić z załącznikami,
    a jak się dołoży jakiś skrypt, to sobie poradzi nawet z drobiowymi
    cytatami, co maja każdy wiersz rozwleczony na dwa ekrany. Tylko
    po co?

    > Moim.zdaniem ciągle opór jest "bo tak" i już.

    Tutaj jesteśmy w pełni zgodni! Usenet to nie jest coś, co jest
    niezbędnie potrzebne i niczym zastąpić się nie da. Ten polski,
    powstały w połowie lat 90, nawet nigdy takim nie był -- gdy się
    tworzył, to powody powstania (światowego) Usenetu w zasadzie
    już nie istniały.

    Stworzyliśmy coś, "bo tak i już" -- i to zostało, w zasadzie jest
    pewnym światowym ewenementem. Można tu wpuszczać w kapciach, jak
    do muzeum, i wszędzie dać tabliczki "nie dotykać eksponatów". Ma
    to jakiś sens, tylko trzeba mieć świadomość, że to rodzaj zabawy.
    Jestem za. Ale można też "zreformować" -- pisać obowiązkowo w HTML,
    z tapetami w kwiatki i avatarem w lewym górnym rogu. I z binarnymi
    załącznikami. Ale może wtedy od razu wybrać tego, kto zgasi światło.

    > Ale ok upierać się nie będę.

    Dzięki wielkie!

    Jarek

    --
    Kolorowych jarmarków, blaszanych zegarków
    Pierzastych kogucików, baloników na druciku