    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Date: Fri, 12 Nov 2010 23:32:27 +0100

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnidrfip.lhr.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > olinkljusif i gwiadki z basenem, samolotem, to nie dla każdego

    Olinkljusif zaliczyłem raz i więcej nie zamierzam.
    Żarcie wolę sobie sam wybierać, a nie jeść padlinę którą dają na tego typu
    imprezach i zapijać jakimś badziewiem rozrzedzonym wodą z bakteriami, po
    której się w kiblu siedzi dłużej niż to się piło.

    Co nie znaczy że mam ryzykować powrót na węgielkach (czyli pociągiem), bo mi
    się jakiś rzęch rozkraczy gdzieś pod Gibraltarem.

    > Wiesz, niektórych to właśnie rajcuje, wydłubać alternator w górach, zwieść
    > go quadem 30km na dół do jakiejś wsi, tam poszukać jakiegoś elektyka co
    > znajdzie łożysko od starej wołgi które przypasuje ;) atrakcja z Mołdawii
    > :D

    Wierzę, jakbym był pasażerem, a kto inny by z tym latał, to może też bym
    miał ubaw. ;-)

    > Baza namiotowa w górach wśród spotkanych górali, miejscowe wędzonki, sery,
    > bimberek, paserz z harmonią, tego Ci biuro turystyczne nie załatwi.

    Wszystko mi pasuje, no może poza tym namiotem.
    Chociaż teraz kręci mnie Petra, tam autem raczej nie dojadę.