    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Date: 12 Nov 2010 21:50:04 GMT

    Dnia 10.11.2010 Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    napisał/a:

    > Są jeszcze na świecie góry (i to wcale blisko) gdzie nie ma pól
    > namiotowych, tłumu turystów itd. Szlaków zresztą często też nie ma :)

    Heh to to masz 50-100km za wschodnią granicą, no teraz może już coś
    tam jest kilka hoteli zaliczyłem, ale reszta to albo agro u rolnika,
    albo polana :)
    No a na skandynawię to nie widzę innej alternatywy jak własne spanie,
    znalezienie Hyty w ciemno powyżej kręgu polarnego to los na loterii.
    Ale tam znowu nocować można wszędzie.

    Ja osobiście zwiedzam Cherokee, nocleg na 180cm mam po wywaleniu
    tylniej kanapy. Oczywiście to nie kamper, ale kaperem nie zrobisz
    sobie obozowiska na 1200mnpm na bezdrożnej poloninie :) lub w końcu
    fiordu nad oceanem arktycznym, bo musisz tam móc wjechać i
    wyjechać :)

    Na takiego stealtha też mam chrapkę, myślałem o t4/t5 syncro z
    asb na bazie 7-9 osobówki. I wyszykować, ale delikatnie na 2 osobową
    wyprawówkę. Mniej ekstremalną niż dotychczas mam w jeepie ale
    na zrobienie bałtyku, czarnego czy kaspijskiego dookoła tak w sam
    raz.