  • Data: 2010-11-12 21:13:36
    Temat: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.11.2010 23:35, Cavallino pisze:

    > Ale tylko jeśli jachtem jest osobówka, a kamper pełnomorskim statkiem,
    > który wypożyczać w celu przewiezienia tymi samymi drogami swojej rodziny.

    Nie o to mi chodzilo.
    Osobowka i spanie w hotelach vs kamper
    Prom i spanie w hotelach vs jacht

    > Akurat w charterze jachtu to sens widzę, bo on nie jeździ po tych samych
    > drogach co samochód.

    Ale plywa tam gdzie prom.
    Moze lepiej bylo by porownac jacht zaglowy do motorowego - podobna
    wielkosc (nie to co prom) a jakaz roznica w komforcie i szybkosci.

    > Przecież to właśnie napisałem, że ekonomicznie to się nie kalkuluje.
    > Więc nie o to tu biega.

    No to zgoda ;)

    > Dla mnie wakacje pod namiotem/campingiem to żadna frajda, apartament
    > wakacyjny + osobówka daje mi większy komfort i niezależność, co nie
    > znaczy że ktoś inny nie może mieć innych priorytetów.
    > Więc żeby zapłacić 5 razy tyle jadąć kamperem, to naprawdę trzeba to lubić.

    Tylko ja mowie, ze jazda kamperem wcale nie musi byc 5 razy drozsza (i
    tu analogia znowu do jachtow) - mozesz miec lub wynajc full wypas albo
    leciwe acz sprawne.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk