  • 1. Data: 2010-05-03 13:59:31
    Temat: Jaki samochód do miasta?
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    Jaki samochód (marka/model) kupić do jazdy do miasta? Samochód będzie
    używany przez 1 osobę na dojazdy do pracy w mieście. Dystans: 15km w
    jedną stronę. Częste korki.

    Wymagania według priorytetów:
    1) Bezpieczeństwo w zderzeniu w mieście (raczej nie duże prędkości).
    2) Automatyczna skrzynia biegów.
    3) Łatwość parkowania w zatłoczonym centrum.

    Czego nie musi mieć:
    1) Pojemnego bagażnika.
    2) Dużych osiągów.

    Samochód będzie używany przez płeć nieracjonalną.

  • 2. Data: 2010-05-03 14:14:44
    Temat: Re: Jaki samochód do miasta?
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Jaki samochód (marka/model) kupić do jazdy do miasta? Samochód będzie
    > używany przez 1 osobę na dojazdy do pracy w mieście. Dystans: 15km w
    > jedną stronę. Częste korki.

    Coś z segmentu miejskiego, z niewielkim silnikiem benzynowym...

    > Samochód będzie używany przez płeć nieracjonalną.

    ...ładnego i cieszącego oko.

    Hm.. Smart ForTwo z TipTronikiem?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-05-03 14:22:04
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lew2" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
[...]

    Polo
    Corsa (ale nie wiem czy byly automaty)
    Fiesta
    Spora gama fiatow (ale tu chyba automatow nie bylo)
    No i sa koreanskie, azjatyckie it itp ;P

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-05-03 15:03:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> wrote in message

    > Coś z segmentu miejskiego, z niewielkim silnikiem benzynowym...

    > ...ładnego i cieszącego oko.
    >

    > Hm.. Smart ForTwo z TipTronikiem?

    Wszystko, tylko nie skrzynia w Smarcie.

    Pozdrawiam
    Kaml

  • 5. Data: 2010-05-03 17:16:45
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 03.05.2010 14:22, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    > Fiesta
    > Spora gama fiatow (ale tu chyba automatow nie bylo)
    > No i sa koreanskie, azjatyckie it itp ;P

    Punto mk1 miało automat, nie wiem jak nowsze.

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 6. Data: 2010-05-03 17:21:08
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 03.05.2010 17:16, marjan pisze:
    > Punto mk1 miało automat, nie wiem jak nowsze.

    Znaczy się już wiem, allegro mówi, że były:

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C105794
    33
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C117400
    04
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C127551
    90
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C110140
    21

  • 7. Data: 2010-05-03 19:40:15
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Adam Szewczak pisze:

    > Polo
    > Corsa (ale nie wiem czy byly automaty)

    Widywałem Corsy B z automatem, podejrzewam, że C i D też mają.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 8. Data: 2010-05-03 20:27:47
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    M1SLQ napisał(a):
    > ...ładnego i cieszącego oko.
    Raczej pasującego kolorem do ...
    - włosów
    - torebki
    - sukienki
    - itp.
    - :)
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-05-04 16:12:05
    Od: "m" <...@n...pq>

[...]

    Nowy ? Bezpieczny ? Przednionapędowiec?
    To jakiś sedan powinien być bezpieczny
    Np Audi A8 , ew A6 w kolorze bakłażanowym lub ciciringinsraczka lub
    pasującym do koloru majtek

  • 10. Data: 2010-05-04 19:02:22
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 3 Maj, 13:59, Lew2 <w...@h...com> wrote:
> [...]
    > 1) Pojemnego bagażnika.
    > 2) Dużych osiągów.
    >
    > Samochód będzie używany przez płeć nieracjonalną.

    A co myślicie o toyota aygo?