eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki samochód dla hobbysty - tani, ładnie brzmiący, mniej pospolity.Re: Jaki samochód dla hobbysty - tani, ładnie brzmiący, mniej pospolity.
  • Data: 2010-01-17 13:47:44
    Temat: Re: Jaki samochód dla hobbysty - tani, ładnie brzmiący, mniej pospolity.
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.01.2010 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:

    > Dozbieraj na E36, bo się lepiej prowadzi (lepszy tylny zawias i
    > rozkład mas), poza tym ustrzelić E30 w dobrym stanie jest ciężko
    > (znaczy są takie, ale nie za kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy
    > ;))) Jeśli E30, to bym brał z małym silnikiem i włożył M50 albo
    > M52. M30 tylko wtedy, gdybym chciał sobie zbudować replikę
    > Alpiny B6. M20 w ogóle mi jakoś nie imponują.

    Ale zdarzaja sie nienajgorzej zrobione - chociaz juz w cenie praktycznie E36 -
    - E30 z przelozonymi silnikami i nie tylko, np. te kilka egzemplarzy, ktore Ci
    pokazywalem.
    Ale pewnie nadal pozostaje wazny argument o rozkladzie mas itp. itd.

    Za to wygladem - pomimo wiekowej linii - E30 bardzo mi sie podoba, bardziej niz E36,
    chociaz nie mam tej ostatniej tez wiele do zarzucenia. Fajne samochody sa :)

    > MX-5, tylko znów musisz sporo dozbierać. I być raczej mało
    > wyrośniętym -- powyżej 180cm trochę trudno się w nią sensownie
    > wpasować :)

    Jak jest zapal i znajdzie sie kasa na rzezbienie, to bym pomyslal tez np.
    o AE86 - jesli mialby byc w miare fajny samochod do zabawy.
    No ale fakt, ze z 7tys. to bym tez nie startowal.
    No i tytulem dodatku - moze faktycznie nie jest tak, ze w Polsce akurat latwo o
    czesci do tego,
    ale nie powinno byc ogolnie problemu z zalatwieniem ich. Najwyzej chwile trzeba
    poczekac, sciagajac np.
    z UK.
    No ale powiedzmy, ze trzymajac sie tego kryterium to jednak bym odrzucil sam taka
    opcje.

    Za to mx-5 fajny samochodzik.

    Majac taki budzet, to bym sie za wiekszosc wspomnianych samochodow nie zabieral :)

    Dobrze utrzymanej E30 318is tez sie raczej w tej kasie nie kupi.

    Albo sie kupi i bedzie czekala na kolejne przyplywy gotowki na naprawy/picowanie.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski