  • Data: 2014-02-03 11:20:40
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-03 08:28, Chris pisze:
    > Ale w tym wypadku jest możliwość powrotu do wyglądu i funkcjonalności
    > oryginalnej. Moim zdaniem decydować sie na aktualizację producencką
    > warto tylko wtedy gdy dotychczasowy soft nie działa dobrze.
    >
    > Tak jak pisałem wcześniej, poza upiękniaczami itp. pozostaje kwestia
    > bezpieczeństwa bo z każdą nową wersją są łatane dziury i to już dla
    > mnie przemawia.

    I ograniczane możliwości. Np.w wersjach 2xx można było swobodnie
    konfigurować APNy za pomocą pobranych z Sklepu Google programów, a w
    nowszej wersji Andka takie operacje już nie są możliwe. Tak więc nie
    wszystko złoto co sie świeci.
    I tak właściwie to na czym by miało polegać to bezpieczeństwo skoro
    prawie każdej aplikacji pobieranej z Google Play trzeba udzielać zgody
    na głęboką ingerencje w swój sprzęt?