    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Date: Wed, 29 Jan 2014 09:55:16 +0100
    <lc82br$k44$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@p...pl.invalid>
    <lc86kh$or4$1@node1.news.atman.pl>
    <20140128133820.14175471@babcia-workstation>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <20140128145207.6103501e@babcia-workstation>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <20140128154245.59cc5f7f@babcia-workstation>
    <lc8gis$4ek$1@node1.news.atman.pl>

    Dnia 2014-01-28, o godz. 15:58:36
    "Chris" <a...@g...pl> napisał(a):

    > To ja jestem jakiś głupi bo wymieniam zgodnie z instrukcją albo
    > profilaktycznie jak przewody i świece przed zimą :)
    > Co do kosztów starego auta jeśli nie jest zajechane to wydatków
    > prawie nie ma, od nowości z drogich rzeczy wymienione tylko amorki,
    > rozrząd, przewody + świece, drążki i chyba w sumie to wszystko z
    > czego co pamiętam. Exploatacji jak oleje, filtry, płyny, wycieraczki
    > nie liczę bo to w każdym aucie co XX km się wymienia.

    Dolicz do tego koszt tarcz, bębnów, klocków, okładzin (u mnie z tyłu
    bębny jeszcze). Do tego jak się rozbiera to nei ma bata - jakiś
    cylinderek do wymiany, urwane przewody. Wyje łożysko prawe tylne. Czas
    by docisk sprzęgła wymienić. Do tego poza amortyzatorami i sprężynami
    parę innych elementów zawieszenia. Plus korozja zaczyna tylne prawe
    nadkole żreć. Jak się to zsumuje to remont przestaje być opłacalny bo
    nie mam pewności że za rok czy dwa znów coś mechanicznie nie padnie.

    > Potwierdzam, KIA CEED (drugie auto) kupiona faktycznie używana (3
    > lata po leasingu) ale cały serwis gwarancyjny, przeglądy a nawet
    > głupia wymiana żarówki H7 (uperdliwy dostęp) robiona w ASO i ceny nie
    > odstraszają.

    Wymianę żarówki czy wymianę koła mam w ramach ubezpieczenia. ;-)

    Zdrówko