  • Data: 2014-01-29 10:32:56
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-29, o godz. 10:14:59
    "Chris" <a...@g...pl> napisał(a):

    > Jest czas że przestaje to być opłacale ale nie znaczy od razu że auto
    > powiedzmy 10 lat tylko ze względu na wiek nadaje się tylko na złom.

    Napisałem: "Po prostu w starym samochodzie zaczyna to być drogie w
    porównaniu do jego wartości" ;-)

    > Jak braliśmy CEED'a to patrzyliśmy też na nowe i niby takie miało być
    > ale jak cena nowego to 55 tyś a my 3 letnie z przebiegiem o ile
    > pamiętam 25 tyś kupiliśmy za 36 tyś to rachunek jest prosty 20 tyś w
    > kieszeni a auto jak nowe do tego z gwarancją, kupowaliśmy w
    > carserwisie przy żwirki :) firma oddała dwie sztuki i obie zeszły w
    > jeden dzień, do tego dodatkowe opony letnie (kupowaliśmy w zimie), 1
    > rok pełnej grwanacji extra od carserwisu, wszystke zaprawki
    > lakiernicze (miałe lekkie wgniecenie parkingowe) w cenie zakupu i
    > jeszcze coś czego nie pamiętam.

    Po 6-letnich doświadczeniach z busem marki KIA (kupiony nowy do firmy)
    straciłem zaufanie do tej marki. O ile Polonez zaczynał rdzewieć po
    wyjechaniu z fabryki to ten wynalazek rdzewiał już chyba na taśmie
    montażowej. No i przez 6 lat autoryzowany serwis nie był w stanie mi
    powiedzieć jak wymienić w aucie akumulator. Otwór do jego obsługi był
    mniejszy niż sam akumulator. Z oglądania wynikało że do wyjęcia
    akumulatora należy zdemontować silnik. Dobrze że go sprzedałem.
    Jeździ pod Rzeszowem jako karawan. ;-)

    > Z ceną żarówki czy bez :)

    Żarówka to materiał eksploatacyjny. Trza mieć albo zapłacić za nią.

    Zdrówko