  • Data: 2014-01-28 16:04:12
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Toyota Corolla żony OIDP 2 lata starsza - ~270kkm po polskich drogach.
    > Regularnie serwisowana. Tyle że wartość remontu zawieszenia przekracza
    > wartość samochodu. Pewnie ktoś nim jeszcze pojeździ ale ja doszedłem do
    > wniosku że nie warto pakować kasy w stary samochód.

    Ja amorki przód wymieniałem w wakacje, koszta o ile pamiętam to coś ok 500
    zł z robotą. Tył ciągle sprawny, na stacji diagnostycznej sprawność ponad
    70% i nawet jak się pytałem czy wymieniać przy okazji przodu to powiedzieli
    że szkoda kasy.

    ps, Co do kosztów to w Motorze (styczniowy) twoja Corolla, Ford Fokus i
    moje V40 są dokładnie na tym samym poziomie kosztów serwisu.

    Brata Mazda 6 jest o ile pamiętam z 2006 roku i ma na liczniku 80 tyś MIL i
    jak myślał nad wymianą to mu odradzili bo za dobre auto a cena będzie zbyt
    niska przy sprzedaży żeby dokładać 3x tyle do nowego auta tej klasy.