  • Data: 2014-01-28 23:28:52
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-01-28 21:11, J.F pisze:

    >Moje wątpliwości budzą twoje wyliczenia, szacunki i podejrzenia :)
    >Wiesz czemu? Otóż czysta obserwacja - w 2004 było zarejestrowanych
    >ponad 11 mln samochodów osobowych i spokojnie można było zaparkować,
    >a ruch nie był taki duży. Obecnie to masakra, samochodów w miastach

    Do tego wystarczy przybycie 10-20%. Jak na kazde 9 zaparkowanych aut
    jest
    jedno wolne miejsce to mamy "bez problemu". A jak zniknie to 10%, to
    sie robi masakra.

    Nie wiem jak gdzie indziej, ale we Wroclawiu to dodatkowo wladze
    zaczely likwidowac miejsca parkingowe, pod roznymi pretekstami i
    powodami.

    >w 3 warstwach można oczekiwać, wszędzie po wsiach różnych
    >przyzwoitych
    >strucli bez liku. Odpadły parchy demoludowe, za to mamy sporo
    >leciwych
    >strucli zachodnich, które mając po 20 lat całkiem radę dają.

    Moze po wsiach - po miastach tez widujesz ? te 26-latki ?

    J.