  • Data: 2011-07-07 07:33:46
    Temat: Re: Jaki router ADSL z Gigabit LAN i 3G na USB?
    Od: "Marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Kawecki <k...@o...px> napisał(a):

    > A jak Ci podpowiada intuicja? ;-)

    Szczerze mówiąc nie znam się na sieciach akurat, więc powiem tak:
    - intuicja mówiła mi, że wszędzie będzie 100mbit, ponieważ cały ruch idzie
    przez router, który ograniczony jest do 100mbit
    - ale Twoja propozycja wyżej (dowolny router i gigabitowy switch) podpowiada
    coś innego...

    Jeśli połączyłbym wszystko tak:

    Modem/Router 100mbit - Switch 1 Gbit - PC "A"
    - NAS 1Gbit
    - PC "B"
    - PC "C" (Wifi 300mbit)

    to czy:
    1) PC "A" miałby połączenie z NASem 1Git?
    2) PC "B" miałby połączenie z NASem 100mbit?
    3) PC "C" miałby połączenie z NASem 300mbit?

    Oczywiście chodzi mi o maksymalne teoretyczne prędkości, zdaje sobie sprawę,
    że transfery będą sporo niższe,
    Ale oczekuję, że nawet taki prosty NAS jak WD Live będzie chodził znacznie
    szybciej na gigabitowej sieci.