  • 1. Data: 2009-10-30 21:02:37
    Temat: Jaki proc do crossfire?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dokupiłem sobie drogiego 4950. Jednak zgodnie z tym co czytałem i co
    pokazuje 3dmark, słabym ogniwem został procesor. Obecnie X2 6400+. Całość
    siedzi na abicie AX78. Co można do tej płyty wsadzić by lepiej wykorzystać
    możliwości crossfire? Pewnie lepiej zmienić proc razem z płytą (bo ta drugi
    pcie ma x4 - czy to ma duże znaczenie?), ale wpierw ciekawi mnie wymiana
    samego procka.
    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-10-30 23:14:30
    Temat: Re: Jaki proc do crossfire?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 22:02:37 +0100, zly napisał(a):

    > Dokupiłem sobie drogiego 4950.

    oczywiście drUgiego 4850....
    --
    marcin

  • 3. Data: 2009-10-31 09:14:18
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

> [...]
    > drugi
    > pcie ma x4 - czy to ma duże znaczenie?), ale wpierw ciekawi mnie wymiana

    teoretycznie Phenom II, jest nawet jakiś nieoficjalny bios
    http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?p=13
    291518
    który trzeba wgrać przed zmianą. Abit niestety nie już nie wspiera płyt
    głównych. Ja bym szukał chętnego na całą elektronikę i wymienił na nową
    płytę AM3 razem z prockiem i ramem.